بحران بودجه و کاهش ساعات کار مراکز بازیافت در بریستول

شورای شهر بریستول انگلستان از کاهش ساعات کاری مراکز بازیافت و حذف تمیزکاری خیابان‌ها به دلیل مواجهه با بحران بودجه خبر داد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، سازمان بازیافت بریستول که تحت مالکیت و مدیریت شورای شهر فعالیت می‌کند، با شکاف بودجه چهار میلیون پوندی مواجه است و ملزم به جبران این شکاف و کاهش فعالیت بعضی از تیم‌های خود شده است که وظیفه پاک‌سازی خیابان‌های شهر را برعهده دارند.

شورای شهر اطمینان داده است که برای جبران بودجه تلاش کند و تغییرات قابل‌توجهی در خدمات پاک‌سازی خیابان‌ها اعمال کرده است که در حد توان مالی فعلی شورا باشد.

تغییرات مورد توافق سازمان بازیافت شهر با شورا شامل کاهش ساعات کار "مراکز بازیافت و استفاده مجدد از زباله‌های خانگی" از هفت روز به پنج روز در هفته است و انتظار می‌رود کابینه شورای شهر بریستول این طرح تجاری را در هفتم مارس تصویب کند.

شورا اعلام کرد که بودجه ۲۰۲۳-۲۰۲۴ شامل هزینه‌های بالاتر برای جمع‌آوری زباله‌های باغی و هزینه‌های جدید برای زباله‌های غیرخانگی (DIY) است؛ یعنی موادی که از ساخت، تخریب، تغییر یا تعمیر خانه یا باغ ایجاد می‌شود و می‌تواند شامل مواردی مانند سینک، وان، کابینت‌های آشپزخانه، رادیاتور، ناودان، سنگ، خاک و چمن باشد.

کاهش ساعات کاری مراکز بازیافت در بریستول

شورای شهر بریستول خاطرنشان کرد که احتمال افزایش نرخ قراردادهای مربوطه مطابق با میزان تورم وجود ندارد که این امر منجر به تصمیم‌گیری‌های دشوار و تأثیری قابل توجه بر برنامه‌های موجود در زمینه‌های مربوطه می‌شود.

شورا تأکید کرد که این مسئله در واقع به‌معنای کاهش بودجه و در نتیجه کاهش نظافت خیابان است.

شورای شهر ادامه داد که بازسازی و پاک‌سازی مداوم خیابان‌ها به کاهش تعداد دفعات مورد نیاز برای نظافت مناطق نیمه‌شهری، مسکونی و صنعتی شهر منجر می‌شود، لذا این تغییر بیشترین تأثیر را بر پاکیزگی شهر خواهد داشت و در صورت امکان نخستین منطقه برای سرمایه‌گذاری مجدد خواهد بود.

کد خبر 644581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.