ژوزه مورایس: اعتماد به‌نفس آلومینیوم را بالا بردیم/ باید تقسیم امتیازات را قبول کرد

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: در آغاز بازی اعتماد به‌نفس آلومینیوم را بالا بردیم اما سعی کردیم با فرصت‌های گلزنی بازی را به تساوی بکشانیم و در نهایت باید تقسیم امتیازات را قبول کنیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، ژوزه مورایس در کنفرانس‌خبری پس از دیدار سپاهان مقابل آلومینیوم در هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال که با تساوی یک بر یک خاتمه یافت اظهار کرد: بازی با موقعیت‌هایی که به آلومینیوم دادیم آغاز شد و کاری کردیم اعتماد به‌نفس آن‌ها بالا برود؛ باید این مسئله را قبول کنیم. در نخستین فرصتی که آلومینیوم داشت روی اشتباه خودمان گل خوردیم و در دقایق پایانی نیمه‌اول به‌دنبال بازگشت به بازی بودیم یا بلکه با پیروزی به رختکن برویم.

وی افزود: سرانجام بازی را مساوی کردیم اما این اتفاقات در بازی‌های لیگ طبیعی است. باید تحت هر شرایطی چه امتیازات بیشتری نسبت به حریفان داشته باشیم چه کمتر پیش برویم اما در کل خوشحالم که توانستیم یک‌امتیاز امروز را کسب کنیم و از شکست فرار کردیم.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان در رابطه با سرسختی آلومینیوم در بازی امروز نیز خاطرنشان کرد: جایگاه آلومینیوم در میانه‌های جدول است و طبیعتاً به‌دنبال کسب حداکثر امتیازات در بازی‌ها خواهد بود؛ آن‌ها از فرصت‌هایی که به‌دست آوردند به‌خوبی استفاده کردند و در طرف مقابل ما موقعیت‌های گلزنی‌مان را از دست دادیم اما راهمان را ادامه می‌دهیم.

ژوزه مورایس در پایان با تاکید بر اینکه باید با از دست رفتن پیروزی در این بازی کنار بیایند تصریح کرد: نتیجه مساوی در پایان بازی امروز به‌ثبت رسیده و باید تقسیم امتیازات را قبول کنیم؛ فرصت‌های خوبی به‌وجود آوردیم تا بیشتر از یک‌بار دروازه آلومینیوم را باز کنیم و این مسئله برای حریف نیز صدق می‌کند. امروز شانس این را داشتیم با سه‌امتیاز اراک را ترک کنیم اما در فوتبال هر نتیجه‌ای رقم می‌خورد.

کد خبر 644546

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.