به بازیکنانی نیاز داریم که باعث ارتقای والیبال زنان ایران شوند

سرمربی تیم ملی والیبال زنان ایران با تاکید بر اهمیت حضور در چلنجر کاپ آسیا، گفت: نیازمند بازیکنانی هستیم که با توجه به فشار و سختی مسابقات، با انگیزه در تمرینات حضور داشته و باعث ارتقای جایگاه والیبال زنان ایران شوند.

به گزارش ایمنا، فاطمه رشیدی پس از انتصاب به‌عنوان سرمربی جدید تیم ملی والیبال زنان ایران، اظهار کرد: سال آینده چهار رویداد بین‌المللی پیش‌روی والیبال زنان ایران است که اولین آن جام باشگاه‌های آسیاست. در ادامه چنلنجر کاپ انتخابی لیگ جهانی، قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی است. طی جلساتی با رئیس فدراسیون والیبال به بررسی برنامه‌ها و نقشه راه قرار گرفتن در مسیر پیشرفت والیبال زنان کشورمان پرداختیم. در جلسه‌ای نیز که با حضور مسئولین باشگاه پیکان در فدراسیون برگزار شد، مقرر گردید که اردویی مشترک میان باشگاه پیکان و تیم ملی برگزار شود، چرا که مسابقات باشگاه‌های آسیا را در پیش داریم و امیدوارم بتوانیم این مسابقات را با نتایج خیلی خوبی پشت سر بگذاریم و تجارب ارزنده برای حضور در سه رویداد دیگر به‌دست آوریم، چرا که یکی از مشکلات اصلی والیبال زنان ایران کم بودن تجربه مسابقات بین‌المللی است.

وی با تاکید بر اینکه حضور بازیکنان ملی در مسابقات جام باشگاه‌های آسیا، بازی تدارکاتی خوبی برای تیم ملی جهت حضور در چلنجر کاپ محسوب می‌شود، تصریح کرد: طی تعامل میان باشگاه پیکان و فدراسیون، اجرای این اردو میسر شد تا بتوانیم با آمادگی بیشتر در مسابقات چلنجرکاپ حضور یافته و امیدوارم با نتیجه خوب وارد مسابقات لیگ ملت‌ها در گروه زنان شویم.

سرمربی تیم ملی والیبال زنان با اشاره به اینکه موفقیت در مسابقات چلنجرکاپ بزرگترین اتفاقی است که می‌تواند برای والیبال زنان رخ دهد، گفت: پس از مسابقات باشگاه‌های آسیا احتمال افزوده شدن تعداد دیگری از بازیکنان به تیم ملی وجود دارد. از تمام پتانسیل کشور برای اردوها استفاده خواهیم کرد و می‌خواهیم تیم ملی آماده‌ای داشته باشیم. هر مسابقه را بازی به بازی پیش می‌بریم و برنامه‌ریزی خوبی برای آمادگی در هر رویداد داریم. مشکلاتی در سال‌های گذشته با بررسی ویدئوی بازی‌ها یافتیم و به دنبال آنالیز و رفع این مشکلات بازیکنان هستیم.

رشیدی در پایان خاطرنشان کرد: امیدوارم از این چهار رویداد آسیایی و بین‌المللی سربلند بیرون بیاییم چون انگیزه زیادی برای رقم زدن نتیجه خوب برای والیبال زنان داریم. نیازمند بازیکنانی هستیم که با توجه به فشار مسابقات، باانگیزه در تمرینات حضور داشته باشند و جایگاه بالای والیبال زنان را ثابت کنند. خودم سال‌ها بازیکن بوده‌ام و دغدغه‌های آن‌ها را به خوبی درک می‌کنم. بازیکنان خوب و محجوبی داریم که برخی اوقات مظلوم واقع شده‌اند. البته نگاه فدراسیون همیشه از بانوان حمایتی بوده و همه با هم با تلاش و همدلی هر چه بیشتر موفق خواهیم شد.

کد خبر 644531

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.