آلومینیوم ۱ _ سپاهان ۱ / ایرالکوی چغر مانع از یکه‌تازی طلایی‌پوشان

تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان از ساعت ۱۶:۳۰ در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر مقابل هم قرار گرفتند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، در یکی از مهم‌ترین بازی‌های هفته بیست‌ویکم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت ۱۶:۳۰ امروز _سه‌شنبه نهم اسفندماه_ در ورزشگاه امام‌خمینی اراک دو تیم آلومینیوم و سپاهان اصفهان به‌مصاف هم رفتند.

هفته بیست‌ویکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال

دیدار تیم‌های فوتبال آلومینیوم اراک و سپاهان اصفهان

ورزشگاه: امام‌خمینی - اراک

کوبل‌داوری: سیدرضا مهدوی (داور وسط)، امیررضا شورماهانی و احد سلطانی (کمک‌داوران اول و دوم) و وحید زمانی (داور چهارم)

گل‌ها: محمود قائدرحمتی (دقیقه ۱۵- آلومینیوم)، عیسی مرادی (دقیقه ۳۷- سپاهان)

کارت‌زرد: اسماعیل شریفات (دقیقه ۱۳- آلومینیوم)، محمد قربانی (دقیقه ۴+۹۰- سپاهان)

ترکیب تیم فوتبال آلومینیوم اراک:

سیدحسین پورحمیدی، وحید محمدزاده، مصطفی احمدی، علیرضا نقی‌زاده (از دقیقه ۷۹- محمدرضا فلاحیان)، محمود قائدرحمتی (از دقیقه ۷۲- امیر نوری)، هانسل زاپاتا، مهران موسوی، محمد مسلمی‌پور، امین جهان‌کهن (از دقیقه ۶۰- رضا جبیره)، اسماعیل شریفات (از دقیقه ۷۹- امیرمحمد هوشمند) و سیدمحمداحسان حسینی.

سرمربی: سیدمهدی رحمتی

ترکیب تیم فوتبال سپاهان اصفهان:

پیام نیازمند، محمد دانشگر، نیلسون جونیور، رامین رضائیان (از دقیقه ۸۳- آریا یوسفی)، میلاد زکی‌پور (از دقیقه ۸۳- جلال‌الدین علی‌محمدی)، مسعود ریگی (از دقیقه ۹۱- محمد قربانی)، سیدمحمد کریمی، امید نورافکن، محمد علی‌نژاد (از دقیقه ۶۶- یاسین سلمانی)، ایگور کاتاتو و عیسی مرادی.

سرمربی: خوزه مورایس

شرح بازی و موقعیت‌های حساس:

دقیقه ۲: نخستین فرصت جدی بازی را هانسل زاپاتا مهاجم آلومینیوم خیلی‌زود به‌وجود آورد اما شوت زمانی و بدون زاویه وی را پیام نیازمند با شیرجه کشیده مهار کرد و توپ برگردانده شد.

دقیقه ۸: توپ دفع‌شده توسط مدافعان آلومینیوم اراک به پشت محوطه‌جریمه فرستاده شد و رامین رضائیان با یک شوت سرکش و پرقدرت قصد داشت دروازه پورحمیدی را باز کند اما ضربه محکم وی با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه ۱۳: بازیکنان سپاهان در دو سوم زمین آلومینیوم صاحب ضربه‌ایستگاهی شدند که توپ ارسالی در شلوغی محوطه‌جریمه به عیسی مرادی رسید اما شوت وی از زاویه بسته با مهار پورحمیدی به کرنر تبدیل شد.

دقیقه ۲۳: ایگور کاتاتو مهاجم سپاهان وارد محوطه‌جریمه آلومینیوم شد و فرصت این را داشت تا با یک پاس‌عرضی هم‌تیمی‌هایش را صاحب موقعیت کند اما تصمیم به شوت‌زنی گرفت که ضربه‌اش به بدترین شکل ممکن از کنار دروازه پورحمیدی به اوت رفت تا یک فرصت خوب گلزنی برای طلایی‌پوشان نیز از بین برود.

دقیقه ۴۵: اشتباه عجیب میلاد زکی‌پور در خط‌میانی و توپی که تقدیم بازیکنان آلومینیوم کرد برای شاگردان رحمتی به یک ضدحمله تبدیل شد و هانسل زاپاتا را در موقعیت تک‌به‌تک با پیام نیازمند قرار داد اما واکنش استثنایی گلر سپاهانی‌ها این تیم را در بازی نگه داشت تا نیمه‌اول با نتیجه یک بر یک به پایان برسد.

دقیقه ۶۱: در شرایطی که یک‌ساعت از زمان بازی سپری شده و در نیمه‌دوم هم صحنه جذابی به‌وجود نیامده بود، دفاع سپاهان طبق معمول جا ماند و هانسل زاپاتا پشت محوطه‌جریمه این تیم رو به جلو فرار کرد، مهاجم آلومینیوم قبل از رسیدن به محوطه‌جریمه اقدام به شوت‌زنی کرد اما شوت سرکش وی به‌شکلی خطرناک و عجیب از بالای دروازه به‌طور میلی‌متری به بیرون رفت.

شرح گل‌ها:

۱ - ۰ (محمود قائدرحمتی)؛ دقیقه ۱۵ این دیدار و در شرایطی که سپاهان نبض بازی را در دست داشت، آلومینیوم از سمت راست خط‌دفاعی سپاهان نفوذ کرد و هانسل زاپاتا با یک پاس عالی به درون محوطه‌جریمه سپاهان، محمد دانشگر را جای گذاشت و در نهایت محمود قائدرحمتی از زاویه کاملاً بسته با پای‌چپ و شوت پرقدرت، قفل دروازه پیام نیازمند را گشود.

۱ - ۱ (عیسی مرادی)؛ امید نورافکن در دقیقه ۳۷ نیمه‌اول از سمت چپ خط‌تهاجمی سپاهان توپ را به درون محوطه‌جریمه آلومینیوم ارسال کرد و اشتباه عجیب مدافعان سفیدپوش اراکی در رها کردن بازی باعث شد توپ مقابل پای عیسی مرادی قرار بگیرد و شماره ۲۰ سپاهان نیز با یک شوت پای‌راست دقیق و محکم، پورحمیدی را ناکام گذاشت و بازی قبل از پایان نیمه‌اول مساوی شد.

نکات‌ویژه:

حضور هواداران آلومینیوم در ورزشگاه امام‌خمینی و تعداد اندک سپاهانی‌ها از اتفاقات جالب‌توجه این دیدار حساس بود.

کد خبر 644495

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.