عصرانه خبری شهرهای ایران در نهم اسفندماه

در این بسته خبری از اضافه شدن ۲۰۰ دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی تبریز تا افتتاح فاز جنوبی طرح سبزه میدان زنجان نیمه شعبان و غرس پنج هزار نهال میوه در بجنورد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

اضافه شدن ۲۰۰ دستگاه تاکسی به ناوگان تاکسیرانی تبریز

رحیم قاصدی، مدیرعامل سازمان تاکسیرانی شهرداری تبریز گفت: در راستای نوسازی ناوگان تاکسیرانی این شهر ۲۰۰ دستگاه تاکسی جدید در یک ماه گذشته به رانندگان تحویل شده است.

افتتاح فاز جنوبی طرح سبزه میدان زنجان نیمه شعبان

علیرضا فیروزفر، شهردار زنجان گفت: فاز جنوبی طرح سبزه میدان شهر زنجان همزمان با نیمه شعبان با حضور وزیر کشور افتتاح می‌شود.

واحد غیرمجاز جمع‌آوری پسماند در شهرری پلمب شد

سعید منوری رضایی، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۰ تهران (شهرری) از ممنوعیت فعالیت مراکز غیر مجاز جمع‌آوری و تفکیک پسماند در سطح این منطقه خبر داد و گفت: یک واحد غیرمجاز تفکیک و جمع‌آوری پسماند پلمب شد.

پیش‌بینی بودجه ۱۶۵ میلیارد تومانی برای سال آینده

امیر نصیربیگی، مدیرعامل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز از پیش بینی بودجه ۱۶۵ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان برای این مجموعه در سال آینده خبر داد و گفت: محله، مسئله، مسجد و پیام‌محوری چهار رویکرد کلی سازمان در عرصه‌های فرهنگی اجتماعی است.

غرس ۵۰۰۰ نهال میوه در بجنورد

عباسعلی مهماندوست، مدیر عامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری بجنورد از غرس حدود ۵ هزار نهال میوه طی ماه جاری در این شهر خبر داد.

ساماندهی دست فروشان در هسته مرکزی / هسته مرکزی سنندج صاحب مدیر می‌شود

عرفان فتحی، معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: دست فروشان در هسته مرکزی شهر با ساز و کار جدید و انتخاب مدیر برای بازار ساماندهی می‌شوند.

کد خبر 644475

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.