کشف قطعات خودروی قاچاق در شهرضا

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا از کشف محموله قطعات خودروهای خارجی قاچاق به ارزش پنج میلیارد ریال در عملیات ماموران انتظامی این فرماندهی، خبر داد.

سرهنگ سهراب قرقانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: مأموران مستقر در ایستگاه ایست و بازرسی شهید امامی شهرضا در راستای اجرای طرح تشدید مقابله با قاچاق کالا و ارز، حین کنترل خودروهای عبوری به یک دستگاه کامیون مشکوک و جهت بررسی آن را متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پس از هماهنگی با مرجع قضائی به بازرسی از این کامیون پرداختند و در بازرسی انجام شده، ۲۰ گیربکس خودرو، پنج موتور خودروی خارجی و ۲۵ قطعه لوازم یدکی خودروهای لوکس خارجی که بدون هرگونه مدارک قانونی و معتبر گمرکی بود را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان شهرضا با اشاره به اینکه کارشناسان مربوطه ارزش محموله قاچاق مشکوفه را پنج میلیارد ریال برآورد کردند، ادامه داد: در این رابطه یک دستگاه کامیون توقیف و یک متهم نیز دستگیر که پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: قاچاق کالا و ارز به طور مستقیم به اقتصاد و تولیدات داخلی کشور ضربه وارد می‌کند و پلیس با تمام توان در برابر این پدیده شوم اقتصادی ایستاده است و از عموم مردم تقاضا می‌شود هر گونه اخبار در این خصوص را از طریق تماس با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

کد خبر 644469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.