کشف ۴۱ قطعه ایسیو سرقتی در شاهین‌شهر

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه از شناسایی و دستگیری مالخر قطعات خودرو و کشف ۴۱ قطعه ایسیوی مسروقه در عملیات مأموران این فرماندهی خبر داد.

سرهنگ بهزاد ثابت راسخ در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: در پی دستگیری یک سارق قطعات خودرو طی هفته گذشته در این شهرستان، تحقیقات جهت کشف اموال سرقت شده توسط این متهم در دستور کار مأموران انتظامی این فرماندهی قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های انجام شده مشخص شد که سارق اموال سرقتی را به فردی که اقدام به فروش گسترده این قطعات در سایت دیوار می‌کرده، فروخته است و مأموران پس از شناسایی این مالخر ضمن هماهنگی با مرجع قضائی موفق شدند در عملیاتی ضربتی وی را در مخفیگاهش دستگیر کنند.

فرمانده انتظامی شهرستان شاهین‌شهر و میمه با اشاره به کشف ۴۱ قطعه ایسیوی (ECU) مسروقه خودرو در بازرسی از مخفیگاه این مالخر، تصریح کرد: متهم دستگیر شده در تحقیقات اولیه انجام شده به بزه ارتکابی اعتراف کرد و پس از تشکیل پرونده برای انجام اقدامات قانونی به مرجع قضائی تحویل داده شد.

وی خاطرنشان کرد: پلیس شهرستان در راستای مقابله با سرقت، با تشکیل قرارگاه مقابله با مالخران اموال مسروقه، شناسایی و دستگیر مالخران و کشف اموال سرقتی مردم را به طور جدی در دستور کار خود قرار داده است، چراکه این افراد با خرید اموال مسروقه سارقان را به تداوم اعمال مجرمانه خود ترغیب می‌کنند.

کد خبر 644464

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.