آخرین خواسته شهید آتش‌نشان در روز میلاد امام‌حسین(ع)

شهید رضا دارابی که در حادثه آتش‌سوزی اخیر خیابان بهار به شهادت رسید، چند روز پیش از شهادتش، در مسابقه‌ای دو خواسته خود را از امام حسین (ع) مطرح کرده بود.

به گزارش ایمنا و به نقل از دفاع‌پرس، رضا دارابی که چند روز پیش با مهار آتش ساختمانی در خیابان بهار تهران جان خود را به خطر انداخت و آسمانی شد، هفته گذشته در مسابقه‌ای که اداره کل رفاه شهرداری تهران با محوریت بیان یک جمله در وصف سیدوسالار شهیدان برگزار شد، شرکت کرد.

هدایای این مسابقه علاوه بر هدیه مادی، اهدای تربت امام حسین (ع) بود. در میان پیام‌هایی که به مسابقه ارسال شد پیام شهید دارابی حاوی نکات جالبی است. شهید دارابی در پیامی درخواست گرفتن تربت امام حسین (ع) و آرزوی شهادت دارد.

ادمین فضای مجازی اداره کل رفاه شهرداری تهران در این ارتباط گفته است: «بعد از اعلام مسابقه ولادت امام حسین (ع) که هرکس باید زیر پست مربوطه دو بیت برای امام حسین (ع) کامنت می‌گذاشت، دایرکت‌ها را چک می‌کردم، دیدم فردی با تصویر آتش‌نشان برای نخستین‌بار پیغام گذاشته، دو بیت هم نه، چند بیتی را که خیلی به حال و هوای ولادت مرتبط نبود، نوشته است.

پیامش میان پیام‌ها توجهم را جلب کرد و بعد از تبادل چند پیام با او، حس کنجکاویم گل کرد، همان موقع به رفیقم رضا صالحی زنگ زدم. گفتم رضا دارابی را می‌شناسی؟ گفت: بله دوستم است، مدتی باهم کار می‌کردیم و حالا رئیس ایستگاه است.»

رضا دارابی تنها چند روز پس از درخواست برای گرفتن تربت و آرزوی شهادت، به شهادت رسید.

کد خبر 644451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.