۶۰ درصد حوادث رانندگی در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد

رئیس جمعیت هلال احمر ضمن تاکید بر اینکه کاهش آمار قربانیان حوادث رانندگی نیازمند همتی عمومی است، گفت: ۶۰ درصد حوادث در ۳۰ کیلومتری شهرها رخ می‌دهد، این در حالی است که مکلف هستیم شرایط را ایمن و به‌نوعی مدیریت کنیم تا کمترین مشکلات را داشته باشیم.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی جمعیت هلال احمر، پیرحسین کولیوند در هفدهمین همایش سراسری مدیران و رؤسای پلیس راهور فراجا درباره مرگ‌ومیرهای ناشی از تصادفات، اظهار کرد: امروز دور هم جمع شدیم تا با هم‌افزایی، رنج حاصل از تصادفات را کاهش دهیم؛ برای ما مهم است که حتی یک نفر کمتر در تصادفات کشته شود.

وی با بیان اینکه کاهش آمار قربانیان حوادث رانندگی نیاز به همت عمومی دارد، افزود: بین ما و مردم فاصله‌ای وجود ندارد. مکلف هستیم شرایط را ایمن و به‌نوعی مدیریت کنیم تا کمترین مشکلات را داشته باشیم؛ در بحث آموزش و فرهنگ‌سازی، همه مسئولیت داریم از تمام ظرفیت‌ها استفاده کنیم.

رئیس جمعیت هلال احمر با اشاره به زلزله ترکیه و سوریه، گفت: در حادثه اخیر ترکیه و سوریه، صد کشور در ترکیه برای خدمت‌رسانی حضور یافتند، اما تنها کشوری که مورد تشویق ترکیه قرار گرفت و صلیب سرخ جهانی از آن تقدیر کرد، هلال احمر ایران بود.

وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن نوروز، اظهار کرد: امسال نوروز همراه با ماه مبارک رمضان است و به‌رغم اینکه تمام نیروهای خدماتی، امدادی و امنیتی در روزه هستند، مراقب مردم هستند و مراقبت‌های جاده‌ای را دارند.

کولیوند با بیان اینکه همواره ۶۰ درصد حوادث در ۳۰ کیلومتری شهرها است، گفت: هر جا حادثه‌ای رخ می‌دهد، ما ناراحت می‌شویم؛ امیدوارم امسال جشن بزرگی داشته باشیم که اعلام کنیم در کاهش حوادث جاده‌ای موفق بودیم.

کد خبر 644426

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.