ارائه خدمات مطلوب به مسافران نوروزی در ستاد هدایت شمال شهر

مدیر منطقه ۱۲ شهرداری اصفهان گفت: ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر «کیمیا» علاوه بر ایجاد غرفه‌های متنوع گردشگری و اسکان فرهنگیان، بخش‌هایی را برای اطلاع‌رسانی و هدایت مسافران، معرفی فضاهای گردشگری و راهنمایی اسکان در شهر، پارکینگ خودروهای سواری، سرویس بهداشتی و نمازخانه اختصاص داده است.

به گزارش ایمنا، علی‌اکبر رسالت در نشست ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان در منطقه ۱۲ اظهار کرد: ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر «کیمیا» واقع در بزرگراه معلم جهت استقبال و هدایت مسافرانی که از مسیر شمال شهر وارد اصفهان می‌شوند، پیش‌بینی و آماده شده است.

وی افزود: هدف از ایجاد ستاد هدایت در ورودی‌های شهر، ارائه خدمات مطلوب به مسافران و میهمانان نوروزی است.

مسئول منطقه ۱۲ ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه اقدامات ستاد نوروزی این منطقه از سه ماه گذشته آغاز شده است، گفت: ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر «کیمیا» علاوه بر ایجاد غرفه‌های متنوع گردشگری و اسکان فرهنگیان، بخش‌هایی را برای اطلاع‌رسانی و هدایت مسافران، معرفی فضاهای گردشگری و راهنمایی اسکان در شهر، پارکینگ خودروهای سواری، سرویس بهداشتی و نمازخانه اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه در این ستاد علاوه بر غرفه‌های اطلاع‌رسانی، فضاسازی مناسبی برای استقبال از مسافران نوروزی پیش‌بینی شده است، اظهار کرد: برپایی سفره هفت‌سین، گل‌آرایی، آذین‌بندی مناسب با عید نوروز و غرفه‌های متعدد صنایع دستی، ملزومات سفر و فضاسازی با سرسره، گلدان، کلبه، قوس و چرخ و فلک، همه از جنس گُل با نورپردازی خاص، ایجاد شده است.

تمام امکانات برای هدایت گردشگران در ستاد هدایت شمال شهر فراهم شده است

سعید نصر، دبیر ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان در این جلسه نیز اظهار کرد: ستاد تسهیلات خدمات سفر از سه ماه پیش فعالیت خود را آغاز کرده است، چراکه امسال پیش‌بینی شرایط خاصی را به لحاظ تقارن زمانی ماه رمضان و ایام نوروز داریم.

وی افزود: ستاد هدایت مسافران نوروزی شمال شهر «کیمیا» با توجه به نزدیک بودن به باغ فدک (محل اسکان نوروزی مسافران شب‌خواب) تمام امکانات را برای هدایت گردشگران و مسافران فراهم کرده است و امیدوارم این منطقه همچون سال گذشته در میزبانی از میهمانان نوروزی موفق عمل کند.

دبیر ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: تقارن ماه مبارک رمضان با ایام نوروز و احتمال بارندگی، شرایط خاصی را برای ما ایجاد می‌کند که باید آمادگی لازم را در این خصوص داشته باشیم.

به گزارش ایمنا، در جلسه منطقه ۱۲ ستاد دائمی تسهیلات سفر شهر اصفهان، نمایندگان نیروی انتظامی، راهور، هلال احمر، اداره آب و فاضلاب، اداره برق، ستاد بحران و دستگاه‌های مرتبط حضور داشتند.

کد خبر 644353

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.