گوشی Redmi 12C گواهی EEC را دریافت کرد

اطلاعات ارائه شده نشان می‌دهد که گوشی Redmi 12C پیش از عرضه گواهی EEC را دریافت کرد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، پس از عرضه سری ردمی نوت ۱۲ در چین و بازارهای جهانی، ردمی همچنان قصد دارد محصولات میان‌رده و مقرون‌به‌صرفه وارد بازار کند. یکی از این محصولات Redmi 12C است که با شماره مدل 22120RN86G در وب‌سایت EEC مشاهده شده است.

گوشی Redmi 12C دارای نمایشگر ۶.۷۱ اینچی IPS LCD با رزولوشن +HD و میزان روشنایی ۵۰۰ نیت است. این محصول به تراشه مدیاتک Helio G85 مجهز شده و با حافظه رم LPDDR4x و حافظه ذخیره‌سازی داخلی eMMC 5.1 همراه شده است.

به نظر می‌رسد که گوشی یادشده در سه نسخه با سه گیگابایت حافظه رم و ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی، سه گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی و چهار گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی داخلی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

یک دوربین دوگانه به همراه یک فلاش LED در پنل پشتی گوشی Redmi 12C تعبیه شده است. لبه پایینی این محصول دارای یک میکروفون، یک پورت micro USB و یک بلندگو است. لبه سمت چپ میزبان اسلات سیم‌کارت است، درحالی‌که کلیدهای تنظیم صدا و پاور نیز در لبه سمت راست قرار گرفته‌اند.

با توجه به شایعات ارائه شده، گوشی Redmi 12C دارای دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی و دوربین سلفی پنج مگاپیکسلی است. انتظار می‌رود که انرژی مورد نیاز این محصول با استفاده از یک باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین شود و از فناوری شارژ ۱۰ وات پشتیبانی کند. پیش‌بینی شده است که گوشی Redmi 12C با قیمت ۱۴۹ یورو عرضه خواهد شد.

کد خبر 644316

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.