جریان اصلاحات پاسخگو باشد، نه مطالبه‌گر

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات به جای مطالبه‌گری باید پاسخگوی رفتار خود در گذشته باشد، گفت: این جریان امروز باید پاسخگوی اقدامات و رفتار خود باشد که باعث شرایط کنونی کشور شده است. کشور ما هیچ‌گاه به بن‌بست نرسیده است و به راه خود ادامه خواهد داد.

محمدحسن آصفری در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، درباره بیانیه اخیر جریان اصلاحات اظهار کرد: شرایطی که اکنون در کشور وجود دارد به دلیل اقدامات و ناکارآمدی‌هایی است که در دولت گذشته وجود داشت؛ دولتی که همه وقت خود را صرف برجام کرد اما خروجی برجام این شد که طرف مقابل به تعهدات خود عمل نکرد.

وی با تاکید بر اینکه جریان اصلاحات به جای مطالبه‌گری باید پاسخگوی رفتار خود در گذشته باشد، افزود: این جریان امروز باید درباره اقدامات و رفتار خود که باعث به وجود آمدن شرایط کنونی کشور شده است، پاسخ دهد، کشور هیچ‌گاه به بن‌بست نرسیده است و به راه خود ادامه خواهد داد.

نایب رئیس کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها در مجلس با اشاره به اتفاقات و رفتارهایی که در اغتشاشات اخیر صورت گرفت، گفت: این جریانات باعث شد که طرف‌های غربی فکر کنند داخل ایران اعتراضات جدی وجود دارد و مردم پشتیبان انقلاب و نظام نیستند، در حالی که این برداشت اشتباهی بود که طرف مقابل مرتکب شد.

آصفری امید طرف‌های غربی به اغتشاشات اخیر را واهی دانست و خاطرنشان کرد: برخلاف تصور دشمنان، انقلاب در مسیر درستی قرار دارد البته مشکلات و مسائلی نیز در حوزه‌های مختلف وجود دارد که لازم است با تدبیر و الزام جدی دولت و مجلس این مشکلات رفع شود.

وی مطالبه‌گری جریان اصلاحات را طرح‌ریزی آن‌ها برای انتخابات معرفی کرد و ادامه داد: این افراد بیشتر از آنکه دنبال راه‌حل مشکلات باشند، برای انتخابات طراحی می‌کنند، در حالی که باید پاسخگوی اقداماتی باشند که شرایط کشور را به وضعیت کنونی رسانده است، البته دولت نیز باید به طور جدی مسائل را دنبال کند تا روز به روز شاهد رفع مشکلات و برطرف شدن کمبودهای کشور باشیم.

کد خبر 644308

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.