میزبانی شهرداری اراک از اعیاد شعبانیه

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک گفت: مجموعه شهرداری به مناسبت فرارسیدن اعیاد شعبانیه برنامه‌های ورزشی متنوعی را برای سنین مختلف تدارک دیده است که از مهم‌ترین آنها می‌توان به برگزاری جام امیرکبیر در چندین رشته ورزشی اشاره کرد.

علیرضا شعبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: طرح‌ها و برنامه‌های بسیار متنوعی به مناسبت اعیاد شعبانیه برای شهروندان در نظر گرفته شده است که به طور متناوب در نقاط مختلف شهر اراک برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه جانبازان تمثال وفاداری و ایثار هستند، افزود: با همکاری اداره ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری اراک و سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری به مناسبت چهارم شعبان همزمان با سالروز ولادت باسعادت حضرت ابوالفضل (ع) و گرامیداشت روز جانباز، آئین تجلیل از جانبازان سرافراز با حضور معاونان و مدیران شهرداری، اعضای شورای اسلامی شهر و جمعی از جانبازان سرافراز شهر اراک و شاغل در شهرداری، در سالن جلسات شهرداری اراک برگزار شد.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اراک خاطرنشان کرد: برنامه‌های ورزشی متنوعی ویژه این ایام برای سنین مختلف در نظر گرفته شده است که از آن جمله می‌توان به برگزاری جام امیرکبیر در چندین رشته ورزشی مختلف اشاره کرد.

شعبانی تصریح کرد: در جام امیرکبیر مسابقات کونگ‌فوی پسران در سالن ورزشی شهیدان ثامنی، مسابقات کشتی فرنگی پسران در مجموعه ورزشی ۵ مرداد و مسابقات فوتسال مساجد در سالن ورزشی یادگار امام (ره) واقع در کوی رضوی شهر اراک برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به اجرای سرود ۳۱۳ توسط نوجوانان اراک در گلزار شهدای شهر اراک گفت: دیدار نهایی مسابقات فوتسال پیشکسوتان از سری مسابقات المپیاد بزرگ ورزشی اراک در محل سالن شهیدان ثامنی شهر اراک برگزار شد.

کد خبر 644289

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.