سریال سقوط + داستان فیلم، موضوع، بازیگران، زمان پخش و تعداد قسمت

سقوط سریال نمایش خانگی، در ژانر درام و عاشقانه، به کارگردانی سجاد پهلوان‌زاده و تهیه‌کنندگی محمدرضا منصوری است‌.

به گزارش ایمنا، سریال سقوط محصول سال ۱۴۰۱ نمایش خانگی است. این فیلم در شهرستان سقز تصویربرداری شده و بازیگران توانمندی چون حمید فرخ‌نژاد، سجاد بابایی، عباس جمشیدی‌فر، الناز ملک، وحید آقاپور، امین میری، رزاق رادان، وحید عبدالمجیدی، ملیکا عبداللهی، یاشار یحیایی، اعظم کبودیان، علی حسام‌فر و … در این سریال نقش آفرینی کرده‌اند.

موضوع سریال سقوط

سریال پرمخاطب سقوط برگرفته از یک داستان عاشقانه است که بر بستر یک واقعه سیاسی و البته جاسوسی روایتگری می‌کند. این فیلم را باید یک استوری از زنان شجاع ایران زمین برشمرد. زنانی که در هر شرایطی سعی می‌کنند در جهت احقاق حق خود از ظالم بکوشند. سریال سقوط بیانگر ماجرای دختری از میان زنان ایرانی است که در دام دشمن گرفتار می‌شود.

داستان سریال سقوط

داستان سریال پرمخاطب سقوط درباره پیوند عاشقانه دو زوج عاشق به نام‌های آیسان و ژاکان است که در گذر از روزهای تلخ و سخت آغازین زندگی دونفره شأن، جانی دوباره می‌گیرد. آن‌ها برای به ثمر رساندن درخت نوپای عشق شأن راهی ماه عسل می‌شوند. سفری که پایانی تلخ در بردارد. این فیلم با استفاده از بازیگران اقوام گوناگون ایرانی و استفاده از ظرفیت‌های متعدد حضور بازیگران جوان و با انگیزه به یک سریال اکشن جذاب تبدیل شده است.

سریال سقوط + داستان فیلم، موضوع، بازیگران، زمان پخش و تعداد قسمت

بازیگران سریال سقوط

اهمیت استفاده از بازیگرهای توانمند در ساخت هر فیلم غیر قابل کتمان است و این حضور بازیگران مطرح است که مخاطب را به تماشای سریال یا فیلم ترغیب می‌کند. بازیگران سریال سقوط در حالت کلی بسیار متنوع و از تمامی سنین و ژانرها انتخاب شده‌اند. در این سریال تعداد بازیگران جدید که به عرصه سینما و تلویزیون معرفی شده‌اند، بسیار است و هرگز پروای انتخاب تازه واردها یا کم تجربه‌ها در میان نبوده است. حضور بازیگران چهره و معروف در کنار جوانان باانگیزه باعث افزایش جذابیت بیشتر این سریال شده است. البته نقش اصلی یا همان قهرمان سریال که یک زن است را یک بازیگر جدید و البته بسیار توانمند و با استعداد ایفا می‌کند. از بازیگران این فیلم می‌توان به حمید فرخ‌نژاد، عباس جمشیدی‌فر، سجاد بابایی، ابتسام بغلاتی، امین میری، وحید آقاپور و… با معرفی الناز ملک اشاره کرد.

عباس جمشیدی‌فر در سریال سقوط

عباس جمشیدی‌فر، بازیگر تئاتر، سینما و تلویزیون که پس از سریال فوق‌العاده زخم کاری و بازی بی نقصش در آن سریال به همراه هنرنمایی در سریال یاغی توانایی‌هایش را پس از سال‌ها به رخ علاقه مندان هنر کشید، در این سریال پر مخاطب نیز حضور دارد. جمشیدی‌فر در فیلم‌هایی مثل بیدارباش، باغ شیشه‌ای، خانه اجاره‌ای، پنج دری، خوشنام، بچه مهندس، سه دونگ سه دونگ و فیلم سینمایی خروس جنگی، دیوار و … نیز ایفای نقش کرده است.

سریال سقوط چند قسمت است

سریال سقوط را می‌توان یک مینی سریال برشمرد چرا که در ۹ قسمت تهیه و آماده پخش شده است.

زمان پخش سریال سقوط

اولین قسمت این سریال روز پنجشنبه ۱۵ دی ۱۴۰۱ پخش شد. سریال سقوط به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو هر چهارشنبه در دسترس مخاطبان قرار می‌گیرد.

سریال سقوط + داستان فیلم، موضوع، بازیگران، زمان پخش و تعداد قسمت

عوامل سریال سقوط

همراهی یک تیم قوی در این سریال باعث شده تا نتیجه‌ای بسیار قابل توجه در خروجی یک اثر هنری به همراه داشته باشد. نکته بسیار جالب از سریال سقوط حضور سجاد پهلوان زاده برای اولین بار بر صندلی کارگردانی است.

کارگردان سجاد پهلوان زاده
تهیه کننده محمدرضا منصوری
مشاور کارگردان محمدحسین مهدویان
مدیر فیلمبرداری هادی بهروز
تدوین مهدی سعدی
موسیقی حبیب خزاعی فر
طراح صحنه بهزاد جعفری طادی
طراح گریم شهرام خلج
صداگذاری مهرشاد ملکوتی
طراح لباس آگرین صالحی
صدابردار هادی ساعد محکم
انتخاب بازیگر کیومرث مرادی
جلوه‌های بصری امین پهلوان زاده
جلوه‌های ویژه میدانی ایمان کرمیان
مدیر تولید اسماعیل کلبی آبادی
مدیر تولید نظامی محمد حیدر قلی
مدیر تدارکات هادی غفارلو
برنامه ریز محسن جعفرزاده
دستیار اول کارگردان جعفر نامنی
منشی صحنه محسن بهاری
عکاس مهدی دلخواسته

کد خبر 644279

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.