سیدمهدی رحمتی: به‌دنبال ارائه بهترین عملکرد در برابر سپاهان هستیم

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: سپاهان جزو بهترین تیم‌های ایران است که برای قهرمانی تلاش می‌کند، اما می‌خواهیم بهترین عملکرد خودمان را مقابل این تیم به‌ نمایش بگذاریم تا دست‌ پر از زمین بیرون بیاییم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، سیدمهدی رحمتی در کنفرانس‌خبری پیش از تقابل آلومینیوم اراک در برابر سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌ویکم لیگ برتر در کنفرانس‌خبری، اظهار کرد: تیم فوتبال سپاهان جزو بهترین تیم‌های ایران است و از کادر فنی خوب و بازیکنانی در سطح ملی برخوردار است، اکنون نیز در صدر جدول قرار دارد و برای قهرمانی در لیگ برتر تلاش می‌کند.

وی افزود: فردا کار سختی در برابر سپاهان پیش‌رو داریم و البته تمام تلاش خود را به‌خرج می‌دهیم تا روبه‌روی دیدگان هواداران‌مان، بهترین کیفیت را از خودمان ارائه دهیم و در ورزشگاه خودمان دست‌پُر و موفق از زمین بیرون بیاییم.

سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم با اشاره به غیبت بازیکنان تأثیرگذار این تیم برای بازی فردا خاطرنشان کرد: بازیکنان جایگزین خوبی در تیم داریم که نشان داده‌اند می‌توانند جای نفرات اصلی را به‌خوبی پر کنند و بازیکنانی هستند که می‌توانند جانشین میلاد فخرالدینی و محمدرضا آزادی هم باشند.

کد خبر 644264

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.