تکلیف پاساژ آزادی فردا مشخص می‌شود

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: امروز هیئتی با حضور کانون کارشناسان رسمی دادگستری در پاساژ آزادی حضور و بررسی‌های لازم را انجام دادند و فردا سه‌شنبه نتیجه نهایی و چگونگی فعالیت این پاساژ توسط شهرداری اعلام خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، منصور شیشه‌فروش امروز -دوشنبه هشتم اسفندماه- در یک گفت‌وگوی زنده تلویزیونی با اشاره به آتش‌سوزی در پاساژ آزادی و پلمب آن، اظهار کرد: هفته گذشته طبقه زیرزمین این پاساژ طعمه حریق شد که آتش‌نشانی و عوامل امدادی پلیس حادثه را کنترل کردند.

وی افزود: پس از این حادثه گزارشی توسط آتش‌نشانی مبنی بر استفاده نکردن از این پاساژ ارائه و گفته شد این پاساژ زمانی مورد استفاده قرار گیرد که به لحاظ ایستایی کنترل شده باشد، همچنین به هیئت مدیره ساختمان از طریق اتاق اصناف اعلام شد که از نظام مهندسی استعلامات لازم را دریافت کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان تصریح کرد: نظام مهندسی نیز اعلام کرد که باید توسط مشاور ذی‌صلاح در حوزه سازه ساختمان آزادی برای فعالیت مجدد مورد معاینه و نظارت قرار گیرد و در بحث مقاوم‌سازی اجرایی باید مشاوره گرفته شود.

وی اضافه کرد: امروز جلسه‌ای در اتاق اصناف برگزار و مقرر شد به صورت ویژه کانون کارشناسان رسمی دادگستری هیئت کارشناسی را برای بررسی و اعلام نظر تخصصی اعزام کند، از این رو کارشناسان امروز عصر در ساختمان مجتمع آزادی حضور و بررسی‌های لازم را انجام دادند و فردا سه‌شنبه گزارش هیئت کارشناسی به شهرداری ارائه می‌شود، شهرداری نیز متناسب با گزارشی که کانون اعلام می‌کند نحوه استفاده از مجتمع آزادی را اعلام خواهد کرد.

شیشه‌فروش خاطرنشان کرد: ساختمان آزادی چهار ورودی و سازه‌های مجزا دارد که با پل به یکدیگر متصل شدند، هیئت کارشناسی نیز بررسی خواهد کرد که آیا ساختمان مورد حریق پلمب شود یا تمام ساختمان، از این رو نتیجه گزارش تا فردا بعدازظهر اعلام می‌شود.

کد خبر 644254

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.