پلمب ۱۷ انبار مواد محترقه و دستگیری ۱۲۴ نفر در آستانه چهارشنبه‌سوری

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه تاکنون ۱۲۴ نفر در رابطه با چهارشنبه‌سوری دستگیر و ١٧ انبار هم پلمب شده‌ است، گفت: ارزش مواد محترقه قاچاق کشف شده، ١۵٠ میلیارد ریال است.

به گزارش ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار عباسعلی محمدیان در نشست خبری که امروز _دوشنبه بیست‌ودوم اسفندماه_ در مقر فاتب برگزار شد، با اشاره به تمهیدات پلیس برای چهارشنبه سوری، اظهار کرد: امید است که اقدامات پلیس موجب کاهش جرایم و فاصله وقوع تا کشف جرم و در ادامه باعث ارتقای رضایتمندی و احساس امنیت شهروندان در میان مردم شود.

وی با اشاره به آغاز اقدامات پلیس از مدت‌ها قبل برای چهارشنبه‌سوری و رصد فضای مجازی توسط پلیس، افزود: شناسایی انبارهای نگهداری موادمحترقه را در دستور کار قرار دادیم، از همین رو، ٨٠ تن مواد اولیه ساخت موادمحترقه دست‌ساز مانند اکلیل سرنج در تهران شناسایی و صورت‌جلسه شد تا تحت نظر پلیس برای مصارف صنعتی استفاده شود؛ همچنین چهارمیلیون قطعه انواع موادمحترقه قاچاق و غیرمجاز تاکنون کشف شده است.

فرمانده انتظامی پایتخت با بیان اینکه تاکنون ۱۲۴ نفر در رابطه با چهارشنبه‌سوری دستگیر و ١٧ انبار پلمب شده است، گفت: ارزش موادمحترقه قاچاق کشف شده، ١۵٠ میلیارد ریال برآورد شده است. از ساعت سه بعدازظهر روز سه‌شنبه، اقدامات و استقرار پلیس در خیابان‌ها و محلات تهران آغاز شده است و پلیس با اخلالگران آرامش شهروندان برخورد خواهد کرد.

وی تصریح کرد: وسایل نقلیه‌ای که در این شب برای مردم ایجاد مزاحمت کنند، تا پایان تعطیلات نوروز توقیف و افرادی که برای شهروندان ایجاد ناامنی کنند، تا پایان تعطیلات نوروز با هماهنگی قضائی بازداشت می‌شوند؛ پلیس از ظرفیت مساجد و گروه‌های مردمی نیز در این راستا استفاده خواهد کرد.

کد خبر 644237

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.