برنامه ۵ ساله شهرداری زرند تدوین شود

شهردار زرند گفت: تدوین برنامه پنج ساله شهرداری موجب پیشرفت شهر به صورت متوازن در همه زمینه‌ها می‌شود؛ لذا تدوین این برنامه ضرورت دارد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، علی ضیاءالدینی امروز- دوشنبه هشتم اسفندماه- در نشست کمیته راهبردی و برنامه‌ریزی شهرداری اظهار کرد: تدوین برنامه پنج ساله شهرداری موجب پیشرفت شهر به صورت متوازن در همه زمینه‌ها می‌شود؛ لذا برنامه پنج ساله شهرداری باید تدوین شود، تاکید کرد: تمام مدیران شهرداری باید نیازهای شهر را شناسایی و اولویت‌بندی کنند.

وی تدوین این برنامه را موجب حرکت شهرداری در راستای نظرات کارشناسی شده و مشخص دانست و افزود: این طرح از اجرای برنامه‌هایی خارج از چهار چوب جلوگیری و باعث پیشرفت شهر خواهد شد.

شهردار زرند تصریح کرد: نگاه کارشناسی به مسائل و مشکلات موجب خواهد شد تا این نهاد از صرف هزینه‌های بیهوده صرف نظر کند و بر اساس تعریف پروژه‌ها گام بردارد.

ضیاءالدینی ارتباط و تعامل سازنده شهردار و شورای اسلامی شهر را بسیار مؤثر دانست و ادامه داد: اگر شهرداری به جای رسیدن به مسائل حاشیه‌ای، دنبال اجرای برنامه‌های اساسی و برنامه‌ریزی شده برود شهر وضعیت بهتر و زیباتری به خود خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه توجه و پایبندی به قانون، راه‌اندازی دفتر ارزیابی عملکرد، راه‌اندازی واحد سرمایه‌گذاری و مشارکت‌های مردمی از دیگر اهداف و طرح‌ها است، اضافه کرد: امید می‌رود بتوانیم با تهیه این برنامه گام‌های اساسی برای شهر زرند برداریم.

شهردار زرند با اشاره به اینکه شهربازی و بوستان‌های سطح شهر نقش مهمی در افزایش کیفیت زندگی شهروندان دارند، گفت: پس از گذشت سه سال تعطیلی و سختی ناشی از ویروس کرونا بازگشایی این مجموعه می‌تواند به افزایش روحیه نشاط و شادابی شهروندان کمک کند.

ضیاءالدینی با بیان اینکه یکی از شرط‌های بازگشایی این مجموعه رعایت استانداردهای لازم برای وسایل بازی است، افزود: مسائل و مشکلات این واحد تفریحی بررسی و در خصوص آنها تصمیم گیری شود.

وی با تأکید بر پیگیری مسائل و مشکلات شهربازی زرند، اظهار کرد: رعایت اصول ایمنی و استاندارد وسیله‌ها از خواسته‌های مدیریت شهرداری است.

کد خبر 644201

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.