اجرای عملیات آسفالت در سطح معابر شهر تا پایان سال

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان از ادامه آسفالت‌ریزی معابر سطح شهر تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: آسفالت پیاده‌راه و اطراف پیست باغ ایرانی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان در دست اقدام است.

مجتبی پورخسروانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از ادامه روند آسفالت معابر سطح شهر تا پایان سال جاری خبر داد و اظهار کرد: پروژه آسفالت معابر در دست اقدام از جمله خیابان خواجو از سمت خیابان سلیمان‌خاطر (پرسی‌گاز) تا سه راه جوادالائمه تا پایان هفته جاری تکمیل خواهد شد.

وی افزود: آسفالت پیاده‌راه و اطراف پیست باغ ایرانی با هزینه‌ای بالغ بر دو میلیارد تومان در دست اقدام است.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: زیرسازی و آسفالت محوطه دور المان بادگیر چپقی واقع در میدان نیروی دریایی و تعدادی کوچه در مکی‌آباد در حال انجام است.

پورخسروانی تصریح کرد: کوچه جنب تعاونی ۱۶ زیرسازی و کانیو گذاری انجام شده است و تا پایان این هفته آسفالت خواهد شد. زیرسازی و آسفالت پیاده‌روهای بلوار نماز لاین شرقی نیز به اتمام رسیده و لاین غربی در حال آماده‌سازی و زیرسازی است.

وی با بیان اینکه تعداد پیمانکاران تولید آسفالت جهت ادامه روند آسفالت معابر افزایش پیدا کرده است، گفت: معابر پرتردد و اصلی شهر که در مسیر مسافران نوروزی است، جهت تسهیل در رفت‌وآمد زیرسازی و آسفالت می‌شود و ورودی و خروجی‌های شهر لکه‌گیری و آسفالت خواهد شد.

مدیرعامل سازمان عمران و بازآفرینی شهری شهرداری سیرجان از اتمام آسفالت پیاده‌روی واقع در بلوار ولایت و پارکینگ جنب بانک سپه جهت روان‌سازی ترافیک خبر داد و افزود: تکمیل پیاده‌روی واقع در بلوار امام‌رضا (ع) جنب شرکت پسته نیز در دستور کار است.

پورخسروانی ادامه داد: تا پایان سال، هر روز لکه‌گیری معابر سطح شهر توسط شهرداری‌های مناطق یک و دو در طرح محله به محله انجام خواهد شد.

کد خبر 644177

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.