حضور نیروی دریایی در آب‌های بین‌المللی نشان‌دهنده دست بلند نظام اسلامی است

فرمانده نیروی دریایی ارتش با اشاره به مأموریت‌های سنگین نیروی دریایی برای تامین امنیت مرزهای آبی کشور گفت: حضور نیروی دریایی در آب‌های بین‌المللی نشان‌دهنده دست بلند جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و توان و دانش والای جوانان ایران اسلامی است.

به گزارش ایمنا و به نقل از روابط‌عمومی ارتش، امیر دریادار شهرام ایرانی، در جمع دانش‌آموزان هشتمین دوره جامعه‌پذیری نظامی مشترک آموزشگاه‌های درجه‌داری ارتش در مرکز آموزش درجه‌داری جوادالائمه (ع) نیروی زمینی ارتش با تبریک اعیاد شعبانیه، تربیت نیروی نظامی، عالم و متدین را از راهبردهای نیروی دریایی برشمرد و اظهار کرد: حضور در پهنه‌های آبی جهان برگرفته از دیپلماسی دفاعی و نشان‌دهنده اقتدار میهن اسلامی است.

وی با اشاره به مأموریت‌های سنگین نیروی دریایی برای تأمین امنیت مرزهای آبی کشور گفت: صیانت از مرزهای آبی به عنوان مهم‌ترین مأموریت نیروی دریایی موجب کسب منافع و اقتدار بیشتر کشور می‌شود.

فرمانده نیروی دریایی ارتش با تأکید بر آموزش‌های مهارت‌محور در این نیرو تصریح کرد: نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران مدت‌ها است به سمت مهارت‌محوری و تحرک دانش‌بنیانی حرکت کرده است، چرا که اعتقاد داریم این حرکت می‌تواند نیروی دریایی را به شکوفایی بیشتر برساند و دست همه استعمارگران را کوتاه کند.

امیر دریادار ایرانی با بیان اینکه گسترش فعالیت نیروی دریایی در منطقه، موجب برقراری امنیت در مرزهای آبی شده است، تاکید کرد: امروز نیروی دریایی در بعد تجهیزات، تأسیسات و نیروی انسانی به خودکفایی رسیده که این خودکفایی موجب ارتقای آمادگی رزمی و کوتاه شدن دست بیگانگان از تجاوز به مرزهای کشور شده است.

وی در پایان با اشاره به اینکه امروز نیروی دریایی با افزایش عمق ژئوپلتیکی نظام اسلامی در اقیانوس‌های جهان، حرف‌های زیادی برای گفتن دارد، خاطرنشان کرد: حضور نیروی دریایی در آب‌های بین‌المللی و اقیانوس‌های جهان نشان‌دهنده دست بلند جمهوری اسلامی ایران در آب‌های آزاد و توان و دانش والای جوانان ایران اسلامی است و اگر ما امروز در عرصه دریا حرفی برای گفتن داریم، به دلیل همین توانمندی‌های علمی و فناوری است.

کد خبر 644147

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.