نحوه خرید گیفت کارت گوگل پلی و کاربرد گیفت کارت گوگل

اگر کاربر سیستم عامل اندروید هستید، می‌توان گفت خرید گیفت کارت گوگل پلی برای شما یک ضرورت به‌شمار می‌رود. چرا که با خرید این گیفت کارت به مجموعه بزرگی از محتوای دیجیتال که در فروشگاه گوگل پلی برای شما فراهم شده است دسترسی خواهید داشت.

به ندرت می‌توانید کسی را پیدا کنید که نام فروشگاه گوگل پلی یا همان گوگل پلی‌استور (Google Play Store) به گوشش نخورده باشد؛ یک فروشگاه آنلاین مخصوص کاربران اندرویدی که تمام نیازهای شما را در گوشی موبایل‌تان تامین می‌کند. این فروشگاه هر نوع محتوای دیجیتالی که نیاز داشته باشید، از اپلیکیشن و بازی گرفته تا کتاب و فیلم برای شما فراهم کرده است.

برخی از این محتواها به‌صورت رایگان در اختیار کاربران قرار می‌گیرند اما دسترسی به برخی از آن‌ها نیازمند پرداخت پول است و این‌جاست که گیفت کارت گوگل پلی به کمک کاربران می‌آید. اگر می‌خواهید بدانید گیفت کارت گوگل پلی چیست و چه کاربردی برای شما به عنوان یک کاربر اندرویدی دارد، تا انتهای این مطلب ما را همراهی کنید.

گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

اگر می‌خواهید علاوه‌بر محتوای رایگان گوگل پلی‌استور، به محتوای غیر رایگان و قابل خرید نیز دسترسی داشته باشید، به نوعی اعتبار یا پول مجازی نیاز دارید. این اعتبار را گیفت کارت گوگل پلی برای شما فراهم می‌کند. در حقیقت این گیفت کارت مانند نوعی کیف پول دیجیتال برای شما عمل می‌کند تا بتوانید به کمک آن پرداخت‌های لازم برای دسترسی به محتوای غیر رایگان گوگل پلی‌استور را انجام دهید.

علی‌رغم آنکه دسترسی کاربران برخی از کشورها به محتواهای خاص محدود شده، باز هم میلیون‌ها برنامه، بازی و محتوای سرگرم‌کننده برای شما در این پلتفرم قرار داده شده است. مهم نیست در ایران زندگی می‌کنید یا در آمریکا یا یکی از کشورهای اروپایی، شما می‌توانید در مدت زمان کوتاهی گیفت کارت گوگل پلی را خریداری کنید. روش خرید گیفت کارت گوگل پلی در ایران را در بخش‌های بعدی توضیح خواهیم داد.

اگر برایتان جالب است که بدانید یکی از ویژگی‌های مهم گیفت کارت گوگل پلی چیست، باید به عدم داشتن تاریخ انقضا آن اشاره کرد. زمانی‌که گیفت کارت گوگل‌ پلی خریداری می‌کنید، نیازی نیست نگران منقضی شدن آن باشید. شما می‌توانید هر زمان که نیاز دارید از اعتبار آن برای خرید استفاده کنید.

آشنایی با فروشگاه گوگل پلی

پیش از آنکه بدانیم گیفت کارت گوگل پلی چیست و با کاربردهای آن آشنا شویم، بهتر است کمی فروشگاه گوگل پلی را بیشتر بشناسیم. گوگل پلی استور یک فروشگاه آنلاین است که میلیون‌ها اپلیکیشن، بازی و دیگر محتوای دیجیتال را برای دانلود و خرید در اختیار کاربران قرار می‌دهد. شما با هر نوع سلیقه می‌توانید برنامه مورد نظر خود را در گوگل پلی‌استور پیدا کنید.

فروشگاه گوگل پلی همیشه با این عنوان فعالیت نمی‌کرده است. در ابتدا در سال ۲۰۰۸ اپلیکیشن اندروید مارکت (Android Market) دسترسی لازم به برنامه‌ها، بازی‌ها، فیلم‌ها و دیگر محتوای دیجتال را فراهم می‌کرد. اندروید مارکت در سال ۲۰۱۲، پس از ادغام با گوگل موزیک، گوگل ای‌بوک استور به شکل آنچه امروز با نام گوگل‌پلی می‌شناسیم فعالیت خود را ادامه داد. امروزه گوگل پلی استور بزرگ‌ترین منبع کاربران اندرویدی برای دسترسی به محتوای رایگان و غیر رایگان دیجیتال به‌شمار می‌رود.

نحوه خرید گیفت کارت گوگل پلی و کاربرد گیفت کارت گوگل

کاربرد گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

پس از خرید گیفت کارت گوگل‌ پلی، اکنون می‌توانید به محتوای غیر رایگان فروشگاه گوگل پلی هم دسترسی داشته باشید. تنها کاری که باید انجام دهید این است که گیفت کارت را ردیم یا فعالسازی کنید. با فعالسازی گیفت کارت حساب شما با اعتبار کافی شارژ شده امکان خرید را برای شما فراهم می‌کند. در ادامه به شما خواهیم گفت کاربرد گیفت کارت گوگل پلی چیست و امکان دسترسی به چه محتوایی را در این فروشگاه آنلاین به شما می‌دهد.

روش خرید گیفت کارت گوگل پلی

روش خرید گیفت کارت گوگل پلی در ایران به دلیل تحریم‌های مالی اعمال شده متفاوت است. شما نمی‌توانید گیفت کارت گوگل پلی را در ایران از فروشگاه‌های آنلاین جهانی و با استفاده از روش‌های رایج پرداخت بین‌المللی تهیه کنید. پس برای کاربران ایرانی روش خرید گیفت کارت گوگل پلی چیست؟

کاربران ایرانی باید از طریق فروشگاه‌های داخلی معتبر و قابل اعتماد که خدماتی از خرید گیفت کارت و آیتم‌های مختلف بازی‌ها را انجام می‌دهند برای خرید گیفت کارت گوگل پلی اقدام کنند. البته کسب اطمینان از اعتبار فروشگاهی که از آن خرید می‌کنید بسیار ضروری است؛ زیرا خرید از افراد سودجو و نامعتبر می‌تواند خطر لو رفتن اطلاعات خصوصی، از دست رفتن پول و حتی بروز مشکلات در حساب کاربری گوگل را به دنبال داشته باشد. سایت ونوم استور یکی از فروشگاه های معتبر برای خرید انواع گیفت کارت می باشد که با اطمینان می توانید خرید کنید.

گیفت کارت‌های گوگل پلی با اعتبارهای مختلف، از ۵ دلار گرفته تا ۲۰۰ دلار در بازار موجود هستند. البته این گیفت کارت‌ها در فروشگاه‌های داخلی با قیمت ریالی به کاربران عرضه می‌شوند. گیفت کارت‌های ریجن آمریکا به دلیل نوسانات دلار نسبت به دیگر محصولات با قیمت بیشتری به فروش می‌رسند. این در حالی است که گیفت کارت‌های ریجن ترکیه، به دلیل آنکه با واحد لیر قیمت‌گذاری می‌شوند، انتخاب مناسب‌تر و مقرون به صرفه‌تری به‌شمار می‌روند.

پرداخت هزینه اشتراک به کمک گیفت کارت گوگل پلی

یکی از کارهایی که می‌توانید به کمک گیفت کارت گوگل پلی به راحتی انجام دهید، پرداخت هزینه اشتراک برنامه‌های مختلف است. به این ترتیب می‌توانید به نسخه پریمیوم و بدون تبلیغات برنامه‌های محبوبی چون یوتیوب به‌راحتی دسترسی داشته باشید. به خاطر داشته باشید که گیفت کارت گوگل پلی تنها یک گیفت کارت نیست، بلکه نوعی روش پرداخت به‌شمار می‌رود. به کمک این گیفت کارت می‌توانید به‌صورت ماهانه یا سالانه هزینه اشتراک این برنامه‌ها را پرداخت کنید.

خرید فیلم با گیفت کارت گوگل پلی

گیفت کارت گوگل پلی امکان دسترسی به فیلم‌ها و برنامه‌های تلویزیونی روز دنیا در گوگل پلی‌استور را نیز فراهم می‌کند. شما می‌توانید این فیلم را خریده یا حتی اجاره کنید. برای افراد یک خانواده گزینه‌ای تحت عنوان (Google Play Family Library) نیز وجود دارد که پنج نفر از اعضای یک خانواده می‌توانند فیلم‌های خریداری یا اجاره شده را در آن فضا با یکدیگر به اشتراک بگذارند. مهم نیست قصد دارید به تماشای ارباب حلقه‌ها بنشینید یا آثار تیم برتون را تماشا کنید؛ در گوگل تی‌وی می‌توانید به انواع فیلم‌ها در ژانرهای مختلف، از ترسناک گرفته تا کمدی و رمانتیک دسترسی داشته باشید.

نحوه خرید گیفت کارت گوگل پلی و کاربرد گیفت کارت گوگل

خرید کتاب با گیفت کارت گوگل پلی

اگر جزو افرادی هستید که کتاب‌ها را به فیلم‌ها ترجیح می‌دهید، گیفت کارت گوگل‌ پلی برای شما هم بسیار کاربردی خواهد بود. چه کسی از دسترسی به کتابخانه بزرگی که کتاب‌هایی از تمام ژانرها و نویسنده‌های بزرگ را در خود جای داده بدش می‌آید؟ با داشتن گیفت کارت گوگل پلی می‌توانید به مجموعه بزرگی از کتاب‌ها در موضوعات مختلف دسترسی داشته باشید و آن‌ها را خریداری کنید. این کتاب‌ها پس از خرید به کتابخانه مجازی شما در گوگل پلی اضافه می‌شوند.

خرید بازی و انجام پرداخت های درون برنامه ای با گیفت کارت گوگل پلی

این مورد می‌تواند محبوب‌ترین کاربرد گیفت کارت گوگل‌ پلی برای گیمرها به‌شمار رود. با داشتن این گیفت کارت به هزاران عنوان بازی هیجان‌انگیز در ژانرهای مختلف در فروشگاه گوگل پلی دسترسی خواهید داشت. یکی دیگر از نمونه‌های کاربرد گیفت کارت گوگل پلی، سهولت در انجام پرداخت‌های درون برنامه‌ای است.

حتما بارها در اپلیکیشن‌های مختلف، از ادیت عکس گرفته تا بازی‌هایی مانند پابجی موبایل و ... با گزینه‌های غیر رایگان برخورد کرده‌اید که تنها از طریق پرداخت‌های درون برنامه‌ای قابل دسترس هستند. برخی از محتواهای گوگل پلی برای دانلود رایگان هستند اما آپشن‌های غیر رایگان نیز دارند. گیفت کارت گوگل پلی به شما کمک می‌کند این پرداخت‌های درون برنامه‌ای را به‌راحتی انجام داده و از ویژگی‌های غیر رایگان این برنامه‌ها استفاده کنید.

کد خبر 644118

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.