ژابی آلونسو: از گلزنی سردار خوشحالم / ویژگی‌های آزمون را می‌دانیم

سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن از عملکرد خوب سردار آزمون و گلزنی‌اش مقابل فرایبورگ ابراز خوشحالی کرد و مدعی شد عملکرد خوب سردار به تیمش کمک می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته بیست‌ودوم رقابت‌های بوندس‌لیگای آلمان روز یکشنبه _هفتم اسفندماه_ پیگیری شد و تیم‌های فوتبال فرایبورگ پنجم جدولی و بایرلورکوزن یازدهم جدولی از ساعت ۱۸:۰۰ در ورزشگاه اروپا پارک به‌مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک و تقسیم امتیازات به پایان رسید.

سردار آزمون مهاجم ایرانی شیرهای آلمان در این بازی همچون دیدار هفته گذشته مقابل ماینتس، از ابتدا در ترکیب تیمش قرار گرفت و تنها گل بایرلورکوزن را در در دقیقه ۶۷ به‌ثمر رساند؛ آزمون نخستین گل خود در فصل جاری بوندس‌لیگا را در دوازدهمین بازی خود زد.

پس از پایان این دیدار ژابی آلونسو، سرمربی تیم فوتبال بایرلورکوزن که پیش‌تر از مهاجم ایرانی خود در ترکیب اصلی استفاده چندانی نمی‌کرد درباره گلزنی و عملکرد وی در دو بازی قبلی اظهار کرد: ویژگی‌های سردار آزمون را می‌دانیم. سردار با نمایش و عملکرد خوب خود به ما کمک زیادی می‌کند. او امروز خوب بازی کرد و من برای او خوشحالم که گل زد. گل‌زدن آزمون علاوه‌بر ما، به خودش نیز کمک می‌کند.

کد خبر 644079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.