نصب شیرهای هیدرانت در شهرک‌های حاشیه شهر سیرجان

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان گفت: شیرهای هیدرانت در شهرک‌های حاشیه شهر نصب می‌شود.

آتشپاد سوم رضا یوسفی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا از نصب شیر هیدرانت آتش‌نشانی با هدف افزایش سرعت امدادرسانی در شهرک‌های حاشیه شهر سیرجان خبر داد و اظهار کرد: با هدف تسریع در آبگیری خودروهای آتش‌نشانی و افزایش سرعت امدادرسانی در شهرک‌های حاشیه شهر که از مناطق پر ازدحام و در حال توسعه است، شیر هیدرانت نصب می‌شود.

وی با بیان اینکه در اجرای این طرح مدیریت آب و فاضلاب شهری سیرجان همکاری لازم را داشته داده است، افزود: امکان دسترسی سریع و آسان خودروهای آتش‌نشانی در سطح شهر به آبگیری و استفاده بهینه از زمان در مواقع آتش‌سوزی یکی از شاخصه‌های مهم در عملیات‌های آتش‌نشانی است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: این طرح از اهمیت ویژه‌ای هنگام بروز حوادث آتش‌سوزی، کاهش خسارات و تلفات جانی برخوردار است و این امکان از طریق نصب شیرهای هیدرانت مهیا خواهد شد.

یوسفی با بیان اینکه افزایش نصب شیرهای هیدرانت با هدف افزایش توان عملیاتی آتش‌نشانی در سطح شهر انجام می‌شود، ادامه داد: تعداد شیرهای هیدرانت با توجه به توسعه شهر کافی نیست و شهرداری نمی‌تواند به سرعت نسبت به اطفای حریق اقدام کند.

وی گفت: در راستای رفع این مشکل، روند نصب شیر هیدرانت در شهرک‌های سی‌بی‌جی و ثارالله (ع) انجام شده است و در شهرک‌های تعمیرکاران، برق، شهرک آب (کوی آباه)، روبه‌روی بازار و بلوار شاهد نیز به زودی نصب خواهد شد.

کد خبر 644054

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.