بهره‌برداری از ۲ پروژه مهم شهری تیران

سرپرست شهرداری تیران گفت: فاز نخست پل ورودی شرقی و فاز دوم خیابان طهران، دو پروژه مهم مدیریت شهری است که تا پایان امسال به بهره‌برداری خواهد رسید.

رضا ناهی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با اشاره به عملیات احداث تقاطع غیرهمسطح ورودی شرقی شهر و خیابان طهران در شهر تیران، اظهار کرد: تقاطع غیرهمسطح به صورت مشترک میان شهرداری و اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای اصفهان احداث شده است و مدیریت شهری احداث سازه پل را بر عهده داشت.

وی افزود: شهرداری برای اجرای این پروژه بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال هزینه کرده است و با آسفالت تقاطع این طرح به بهره‌برداری خواهد رسید.

سرپرست شهرداری تیران خاطرنشان کرد: در نشست مشترک با اداره کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای، پیگیری مسئولان شهرستان و اعضای شورای اسلامی شهر، پیش‌بینی می‌شود آسفالت این تقاطع تا قبل از عید انجام شود و پل زیر بار ترافیک برود.

ناهی ضرورت اجرای این طرح را جلوگیری از حجم بالای تردد در ایام نوروز و پیشگیری از تصادفات دانست و اضافه کرد: زیرسازی آسفالت انجام شده است.

وی با اشاره به پروژه سنگ‌فرش خیابان طهران تصریح کرد: این پروژه در دو فاز اجرا شده است که فاز نخست آن ۱۲۰ متر طول داشته و در دوره قبلی شورای اسلامی شهر و مدیریت شهری اجرا و فاز دوم آن سال جاری با ۱۸۰ متر طول در حال اجرا است.

سرپرست شهرداری تیران ادامه داد: سردی هوا و بارندگی‌ها موجب تأخیر در اجرای پروژه شد و با مساعد شدن هوا روند عملیات ادامه پیدا کرد، پیش‌بینی می‌شود تا پیش از نوروز شاهد بهره‌برداری و آزاد شدن خیابان باشیم.

ناهی با بیان اینکه ۴۰ میلیارد ریال در فاز دوم هزینه شده است، گفت: اجرای سنگ‌فرش خیابان طهران با هدف احیای بافت قدیمی و توجه به جایگاه سنتی آن بوده است تا بافت گردشگری احیا شود، خیابان طهران در بازار مرکزی شهر و بافت تاریخی و گردشگری واقع شده است و با توجه به تردد گردشگران شکل و ظاهری متناسب دارد.

وی افزود: مشکلات فنی در فاز نخست وجود دارد و تلاش می‌شود این چالش‌ها و نگرانی‌ها در فاز دوم تکرار نشود.

کد خبر 643995

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.