آیا لیونل مسی می‌تواند در لیگ‌برتر بازی کند؟

الکسیس مک آلیستر تاکید کرده است که لیونل مسی، هم تیمی‌اش در آرژانتین، مشکلی برای سازگاری با زندگی در انگلیس نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هافبک برایتون معتقد است اگر مسی در لیگ‌برتر بازی می‌کرد، قطعاً مانند حال و حاضر موفق می‌شد و حتی از بازی‌های الهام بخشش در جام جهانی ۲۰۲۲ به عنوان نمونه‌ای از پیشرفت این مهاجم افسانه‌ای در هر محیطی، یاد کرد.

مک آلیستر در صحبت با دیلی میل گفت: "اگر مسی در لیگ‌برتر بازی می‌کرد، بدون شک بهترین بود. فکر نمی‌کنم حضور در انگلیس برای او خیلی سخت باشد. در جام جهانی، سخت‌ترین تورنمنت جهان، او نشان داد که چقدر خوب است و چقدر برای تیم مهم است. در آرژانتین، ما واقعاً از او سپاسگزار بودیم و به او افتخار می‌کردیم، زیرا می‌دانیم که به خاطر او قهرمان جام جهانی شده‌ایم.

این هافبک ۲۴ ساله، بخشی جدایی ناپذیر از قهرمانی آرژانتین در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بود و در ۶ بازی از ۷ مسابقه‌ای که آنها در این تورنمنت انجام دادند، فیکس بود. در فصل جاری، او ۱۹ بازی در لیگ برتر برای برایتون انجام داده و ۵ گل به ثمر رسانده است، در حالی که به شدت با انتقال به تیم‌های دیگر، نامش مرتبط شده است.

مسی در بازی بعدی خود، امروز، یکشنبه، در لیگ ۱، همراه با پاری‌سن‌ژرمن، به مصاف مارسی خواهد رفت.

کد خبر 643928

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.