کمپ استقبال از مسافران نوروزی در ۴ ورودی شهر مستقر می‌شود

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سیرجان گفت: کمپ استقبال از مسافران نوروزی توسط شهرداری‌های مناطق یک و دو در چهار ورودی شهر از سمت شیراز، تهران، کرمان و بندرعباس به ارائه خدمات و اجرای برنامه برای میهمانان نوروزی و گردشگران می‌پردازد.

تورج صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا با بیان اینکه شهرداری سیرجان با آغاز فصل دل‌تکانی به استقبال بهار می‌رود، اظهار کرد: مجموعه شهرداری سیرجان به منظور استقبال از مسافران نوروزی در سال نو و بهار طبیعت گام‌های بلندی برداشته و اقدامات قابل توجه و شایسته‌ای را در دستور کار قرار داده است.

وی افزود: تقسیم‌بندی اقدامات و فعالیت‌ها در سه بخش شهرداری مرکز، شهرداری منطقه یک و با راه‌اندازی دو کمپ در ورودی‌های شهر و اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی در محل گذر گلیم انجام می‌شود.

رئیس ستاد تسهیلات نوروزی شهرداری سیرجان خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح ایجاد روحیه نشاط و شادابی و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان، مسافران و میهمانان نوروزی در ایام نوروز است.

صادقی ادامه داد: کمپ استقبال از مسافران نوروزی توسط شهرداری‌های مناطق یک و دو از بیست‌وهفتم اسفندماه سال جاری در چهار ورودی شهر از سمت شیراز، تهران، کرمان و بندرعباس به ارائه خدمات و اجرای برنامه می‌پردازد.

وی تصریح کرد: پذیرایی از مسافران در کمپ‌های نوروزی، پایانه‌های مسافربری، توزیع بسته‌های فرهنگی و نقشه، راه‌اندازی ایستگاه خلاقیت ویژه کودکان، گشت‌های ویژه محلات شهر، احداث ایستگاه سیار در مبادی ورودی و خروجی، برپایی غرفه‌های فرهنگی، ورزشی و بازی‌های فکری برای مسافران نوروزی و شهروندان، اجرای برنامه‌های مفرح ورزشی برای شهروندان و مسافران نوروزی، برگزاری کارناوال شادی با اجرای برنامه‌های فرهنگی، هنری و نمایشی در پارک‌های سطح شهر و اجرای برنامه‌های شاد از مهمترین برنامه‌های ویژه نوروز است.

کد خبر 643908

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.