یک‌ ایرانی در سوپرلیگ چین مشغول به فعالیت می‌شود

جهانیار محبی که به‌عنوان آنالیزور در کادر فنی مخصوص خاویر پریرا حضور دارد با پیوستن وی به شانگهای‌پورت، در این تیم آنالیزور خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایمنا، طبق اعلام رسانه‌های محلی کشور چین، باشگاه شانگهای‌پورت (SIPG) که بدون سرمربی است درصدد معرفی سرمربی جدید قرار دارد و طبق شنیده‌ها، خاویر پریرای اسپانیایی به‌عنوان سرمربی جدید تیم فوتبال شانگهای‌پورت انتخاب خواهد شد و هدایت این تیم را تا روزهای آینده به‌طور رسمی در دست خواهد گرفت.

البته خاویر پریرای اسپانیایی که فصل گذشته نیز در سوپرلیگ چین به‌عنوان سرمربی حضور داشت، یک ایرانی را در کنار خود دارد؛ جهانیار محبی، آنالیزور ایرانی یکی از افرادی است که در کنار خاویر پریرا فعالیت می‌کند و به این ترتیب با انتخاب وی به‌عنوان سرمربی شانگهای‌پورت، محبی نیز آنالیزور این تیم خواهد شد.

یک‌ایرانی در سوپرلیگ چین مشغول به فعالیت می‌شود

تیم فوتبال شانگهای‌پورت مشهورترین تیم فوتبال چین است که پیش از این با پسوند SIPG برای فوتبال‌دوستان شناخته شده بود و سابقه قهرمانی در لیگ قهرمانان آسیا را نیز در کارنامه خود دارد اما در دوران شیوع ویروس کرونا به‌دلایل مختلفی پسوند SIPG را از دست داد و نام این تیم تغییر کرد.

اسکار، پائولینیو، اندیایه و چند بازیکن شناخته‌شده دیگر در شانگهای‌پورت توپ می‌زنند و این تیم را به پرستاره‌ترین تیم فوتبال چین و یکی از مهم‌ترین باشگاه‌های فوتبال قاره کهن تبدیل کرده‌اند و از روز دوشنبه، هشتم اسفندماه که مراسم معارفه سرمربی جدید این تیم برگزار می‌شود، می‌توانیم شاهد حضور جهانیار محبی در سوپرلیگ فوتبال چین و تیم شانگهای‌پورت باشیم.

کد خبر 643847

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.