بیش از ۱۰۰۰ بسته ورزشی در مدارس استان اصفهان توزیع شد

رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان گفت: بیش از یک‌هزار بسته ورزشی در ۴۱ ناحیه و منطقه استان توزیع شده است.

به گزارش ایمنا، فرهاد رضایی با بیان اینکه طبق سند تحول بنیادین، تصمیم آموزش‌وپرورش بر این است که وسایل مورد نیاز مناطق روستایی و کمتربرخوردار استان را تهیه کند و بین دانش‌آموزانی که در حوزه ورزش فعالیت می‌کنند توزیع شود، اظهار کرد: امسال در مرحله اول تجهیز مدارس، میزهای فوتبال‌دستی، تاتامی و میز تنیس‌روی‌میز به فضا و مکان‌هایی که به کلاس درس تربیت‌بدنی و کانون‌های تنیس‌روی‌میز اختصاص داده شده، تحویل مدیران و مدارس مربوطه شد.

وی ادامه داد: در مرحله بعد بیش از یک‌هزار بسته ورزشی شامل نردبان چابکی، مانع مخروطی، طناب ورزشی، توپ‌های والیبال و فوتسال ویژه دبستان و حلقه در قالب بسته‌ای کامل، براساس نیازسنجی مناطق در بین نیمی از مدارس استان اصفهان توزیع شد.

رئیس اداره تربیت‌بدنی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان افزود: برای دوره‌های متوسطه اول و دوم نیز بیش از ۳۰۰ توپ ورزشی در نظر گرفته شده است که بین مدارس مناطق و نواحی چهل‌ویک‌گانه توزیع خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: برای تهیه لباس ورزشی معلمان تربیت‌بدنی، اعتباری از سوی وزارت آموزش‌وپرورش تأمین شد و استان اصفهان هم اعتبار مازاد بر این میزان برای این موضوع تخصیص داد و کوله‌پشتی ورزشی نیز به معلمان تربیت‌بدنی اهدا خواهد شد.

کد خبر 643843

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.