برنامه شهرداری برای حمایت از فعالان صنعت ساختمان در اصفهان

معاون مالی و اقتصادی شهردار اصفهان گفت: اگر فعالان صنعت ساختمان تا قبل از پایان سال برای دریافت پروانه ساختمانی مراجعه کنند، شهرداری از آن‌ها برای اینکه به توسعه شهر کمک می‌کنند، پشتیبانی خواهد کرد، از این‌رو خدمات با قیمت مناسبی به آن‌ها ارائه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محسن رنجبر امروز _یکشنبه هفتم اسفند_ در هفتادوهشتمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر اصفهان با اشاره به طولانی شدن روند صدور پروانه ساختمانی به صورت غیرحضوری اظهار کرد: بر اساس تصمیم اخیر، مقرر شد مدیران مناطق پانزده‌گانه شهرداری در مدت ۷۲ ساعت پاسخ شهروندان را بر اساس ضوابط و قوانین بدهند.

وی با بیان اینکه برای حمایت از سرمایه‌گذاران صنعت ساختمان تدابیری اندیشیده شده است، افزود: اگر فعالان صنعت ساختمان تا قبل از پایان سال برای دریافت پروانه ساختمانی مراجعه کنند، شهرداری از آن‌ها به جهت اینکه به توسعه شهر کمک می‌کنند، پشتیبانی خواهد کرد، از این رو با قیمت مناسبی به آن‌ها خدمات ارائه می‌شود.

معاون مالی اقتصادی شهردار اصفهان ادامه داد: در این راستا شهرداری و حتی سایر دستگاه‌های ذی‌ربط مانند اداره راه و شهرسازی و استانداری آماده خدمت‌رسانی بهتر و سریع‌تر به مردم هستند. امیدواریم با این خدمات، کیفیت زندگی مردم را افزایش بدهیم.

وی با اشاره به پرداخت عیدی و پاداش کارکنان شهرداری گفت: سیاست شهرداری اصفهان پرداخت به‌موقع و بدون تأخیر عیدی و پاداش کارکنان و کارگران است، در این راستا پاداش پایان سال کارکنان شهرداری تا بیستم اسفند پرداخت خواهد شد؛ البته بعضی از سازمان‌ها برای پرداخت از نظر نقدینگی دچار مشکل هستند، اما مدیریت شهر این موارد را رصد و پشتیبانی خواهد کرد.

رنجبر خاطرنشان کرد: سبد ارزاق نیز برای کارگران خدمات شهری پیش‌بینی شده است که مقدمات قانونی خود را می‌گذراند.

کد خبر 643830

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.