برگزاری ویژه‌برنامه «مثبت ۹» در فرهنگسرای کوثر اصفهان

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان از آغاز سلسله نشست‌هایی دورهمی تحت عنوان «برنامه مثبت ۹» ویژه دختران ۹ تا ۱۳ سال با موضوع مسائل اعتقادی و تربیتی خبر داد.

به گزارش ایمنا، هوشنگ نظری‌پور اظهار کرد: ساکنان شهرها، امروزه نه به دلیل تناسبات فرهنگی و اجتماعی، بلکه با هدف استفاده از تسهیلات و خدمات شهری دور یکدیگر جمع و بر این اهداف متمرکز شده‌اند.

وی افزود: بر این اساس، علت قرارگیری گروه‌های مختلف فرهنگی و اجتماعی در کنار همدیگر، بیشتر به دلیل برخورداری از خدمات و فارغ از تناسب‌های فرهنگی بوده است که این موضوع به نوعی فرهنگ شهروندان را تحت‌الشعاع قرار داده است.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان افزود: به منظور توقف این روند، یکی از اهداف اصلی برنامه‌ریزی شهری و فرهنگی، تمرکز بر ارتقای فرهنگی شهرها و دستیابی به پایداری فرهنگی، تنوع فرهنگی، هویت و شخصیت فرهنگی است.

وی ادامه داد: در این راستا منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان ویژه‌برنامه‌ای دورهمی را برای دختران ۹ تا ۱۳ با عنوان «مثبت ۹» در فرهنگسرای کوثر این منطقه به صورت منظم برگزار کرده است.

نظری‌پور خاطرنشان کرد: این برنامه فرهنگی از امروز، هفتم اسفند با حضور حجت‌الاسلام و المسلمین علی خوش‌قامت در فرهنگسرای کوثر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان آغاز و به صورت متناوب هر ماه، دو جلسه برگزار خواهد شد.

مدیر منطقه ۱۵ شهرداری اصفهان با اشاره به اینکه این برنامه برای خانواده‌هایی که دغدغه مسائل اعتقادی فرزندان خود را دارند، تدارک دیده شده است، گفت: برنامه «مثبت ۹» یکی از معنوی‌ترین دورهمی‌های دختران با محوریت پرداختن به مباحث روز و از جمله مسئله حجاب است که ماحصل آن، جمع‌بندی و با توجه به شرایط به شکل مسابقه و داستان در قالبی نوین پردازش خواهد شد.

برگزاری ویژه برنامه «مثبت ۹» در فرهنگسرای کوثر اصفهان

کد خبر 643801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.