جانمایی یادمان شهدای گمنام در پارک کوهستانی محمدآباد

شهردار محمدآباد از جانمایی یادمان شهدای گمنام در پارک کوهستانی واقع در ورودی شهر خبر داد.

محمد اسماعیل‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: لایحه بودجه سال ۱۴۰۲ شهرداری محمدآباد بر مبنای رقم ۱۴ میلیارد تومان پیش‌بینی و برای بررسی و تأیید نهایی تقدیم شورای اسلامی شهر شد.

وی افزود: بودجه سال ۱۴۰۱ شهرداری محمدآباد بر مبنای رقم ۹ میلیارد تومان پیش‌بینی شد که تا پایان ۹ ماهه سال جاری تحقق یافت که ۶۰ درصد آن در بخش عمرانی و ۴۰ درصد بخش جاری هزینه شده است.

شهردار محمدآباد خاطرنشان کرد: عملیات احداث پارک کوهستانی با مساحت ۱۵ هزار مترمربع از اسفندماه سال ۱۴۰۰ آغاز شده و در حال حاضر با پیشرفت ۸۰ درصدی در دست اجرا است، سه دستگاه اسباب بازی کودکان، آلاچیق، دریاچه، آبشار مصنوعی و برکه در این طرح پیش‌بینی شده است.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه پارک کوهستانی در دست اجرا، واقع در ورودی شهر محمدآباد، رنگ و بوی شهدا را می‌گیرد، تصریح کرد: با پیگیرهای ناحیه مقاومت بسیج، مدیریت شهری و اعضای شورای اسلامی شهر محمدآباد و پس از بازدید مدیرکل حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و مدیر یادمان‌های شهدای گمنام استان اصفهان از این پارک، جانمایی یادمان شهدای گمنام در محل این بوستان مورد تأیید قرار گرفت.

وی ادامه داد: این کارگروه اعزامی ضمن بازدید از گلزار شهدای گمنام در شهرهای نیک‌آباد، حسن‌آباد و نصرآباد پیگیر نصب المان شهدای گمنام در این اماکن مقدس شدند.

شهردار محمدآباد گفت: ایجاد مقبره برای یادمان شهدا موجب برکت و پرورش روحیه انقلابی و زنده نگه‌داشتن ارزش‌های جمهوری اسلامی و آرمان‌های شهدا می‌شود.

به گزارش ایمنا، شهر محمدآباد با ۶۵۰۰ نفر جمعیت یکی از شهرهای بخش مرکزی جرقویه، در شرق اصفهان واقع شده است.

کد خبر 643796

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.