هواشناسی امروز ایران+ پیش‌بینی فردا

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا، وضعیت هوای کشور را تشریح کرد.

صادق ضیائیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: امروز _یکشنبه هفتم اسفندماه_ در بعضی نقاط استان‌های یزد، کرمان، فارس، چهارمحال و بختیاری، کهگیلویه و بویراحمد و بوشهر و در روزهای دوشنبه و سه‌شنبه، افزون بر این مناطق در بعضی نقاط استان‌های اصفهان، خراسان جنوبی و سیستان و بلوچستان بارش باران، رعدوبرق، وزش باد شدید موقت و گاهی گردوخاک پیش‌بینی می‌شود.

وی با بیان اینکه در روزهای ذکر شده در بعضی نقاط مرتفع و سردسیر نیز بارش برف پیش‌بینی می‌شود، افزود: روز _چهارشنبه دهم اسفندماه_ نیز بارش پراکنده در کرمان و سیستان و بلوچستان رخ خواهد داد.

رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا با بیان اینکه امروز در ارتفاعات البرز مرکزی نیز شاهد بارش پراکنده خواهیم بود، تصریح کرد: روز پنجشنبه، جوی آرام در کشور برقرار خواهد بود و در سه روز آینده در شهرهای تهران و کرج، افزایش غلظت آلاینده‌های جوی پیش‌بینی می‌شود.

وی با اشاره به روند افزایشی دما در بیشتر مناطق کشور تا روز پنجشنبه، ادامه داد: روزهای یکشنبه و سه‌شنبه خلیج فارس مواج خواهد بود. وضعیت کنونی هوای استان اصفهان، کمی ابری همراه با غبار محلی و گاهی افزایش ابر با بیشینه ۱۶ و کمینه چهار است و در روز _دوشنبه هشتم اسفندماه_ وضعیت هوا کمی ابری، همراه با غبار محلی، به تدریج افزایش ابر و در اواخر وقت بارش پراکنده با بیشینه ۱۶ و کمینه ۵ پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر 643794

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.