پایان رقابت‌های جودو بین باشگاهی با قهرمانی رعدپدافند بوشهر و نایب‌قهرمانی نماینده روسیه

رقابت‌های جودو بین باشگاهی که به‌ میزبانی تهران برگزار شد، با قهرمانی تیم رعد پدافند بوشهر، نایب‌قهرمانی لوکوموتیو روسیه و سومی‌ مشترک خوشگوار مشهد و صنعت‌ مس کرمان به پایان رسید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های جودو بین باشگاهی مردان (جام خلیج‌فارس) طی روزهای جمعه و شنبه _پنجم و ششم اسفندماه جاری_ به میزبانی سالن شهید افراسیابی تهران پیگیری شد و هشت تیم راه‌یافته به مرحله یک‌چهارم نهایی از صبح امروز _شنبه ششم اسفندماه_ به‌مصاف هم رفتند، در پایان تیم رعد پدافند بوشهر عنوان قهرمانی این دوره از رقابت‌ها را به‌دست آورد.

تیم لوکوموتیو روسیه نیز با شکست چهار بر سه مقابل تیم رعد پدافند هوایی بوشهر به عنوان نایب‌قهرمانی بسنده کرد و تیم‌های خوشگوار مشهد با نتیجه برد چهار بر سه و صنعت‌مس کرمان با برتری پنج بر دو در دیدار رده‌بندی به مقام سوم مشترک رسیدند.

گفتنی است در این دوره از رقابت‌ها، تیم‌های خارجی لوکوموتیو مسکو از کشور روسیه، الحشد الشعبی، الکرخه، نادی‌الجیش از کشور عراق، یک تیم از پاکستان و یک تیم از افغانستان حضور داشتند و در بخش تیم‌های داخلی نیز، تیم رعدپدافند، نیروی‌زمینی ارتش، نفت مسجدسلیمان، شاهین تهران، خوشگوار مشهد، مس کرمان و خانه جودو ملک هفت تیم داخلی حاضر در این رقابت‌ها بودند که با حضور شش داور بین‌المللی خارجی و ۱۲ داور ایرانی برگزار شد.

پایان رقابت‌های جودو بین باشگاهی با قهرمانی رعدپدافند بوشهر و نایب‌قهرمانی نماینده روسیه

در حاشیه برگزاری این مسابقات، سیدسمیر الموسوی رئیس فدراسیون جودو عراق دو پرچم متبرک به بارگاه حرم امام حسین (ع) را به مناسبت اعیاد شعبانیه به محمود خسروی وفا رئیس کمیته‌ملی المپیک و سیدحمید سجادی وزیر ورزش‌وجوانان اهدا کرد؛ ضمن اینکه پرچم متبرک به بارگاه حضرت ابوالفضل (ع) نیز به آرش میراسماعیلی رئیس فدراسیون جودو کشورمان اهدا شد.

در چارچوب این مراسم، فدراسیون جودو کشورمان نیز به رسم یادبود از سیدسمیر الموسوی رئیس فدراسیون جودو عراق و ابویاسر رئیس هیئت‌جودو کربلا تقدیر و هدایایی را نیز به یادگار به آن‌ها هدیه کرد. در ادامه این مراسم از کادرفنی تیم لوکوموتیو روسیه نیز تقدیر شد و به رسم یادبود هدایایی را نیز به آن‌ها اهدا شد.

پایان رقابت‌های جودو بین باشگاهی با قهرمانی رعدپدافند بوشهر و نایب‌قهرمانی نماینده روسیه

به گزارش ایمنا، در پایان مراسم از استاد رضا مدنی پیشکسوت جودو کشورمان تقدیر شد. علی محمد عزیزی رئیس سابق هیئت‌جودو استان یزد و رئیس کمیته برگزاری مسابقات نیز هدیه نفیسی را به علی شعبانی پور مربی سازنده استان البرز به‌پاس چهل سال مربیگری اهدا کرد.

به مناسبت روز جانباز از عباس سلگی و بی گلی رؤسای هیئت‌های جودو استان البرز و زنجان که از جانبازان هشت‌سال دفاع مقدس هستند نیز تقدیر و از سیل‌پور مربی پیشکسوت جودو نیز به واسطه حضور در این رقابت‌ها تقدیر و تشکر شد.

کد خبر 643771

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.