ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان با همکاری شهرداری تهران

وزیر جهاد کشاورزی گفت: اجرای تفاهم‌نامه همکاری میان وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران، باعث ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان خواهد شد.

به گزارش ایمنا، به نقل از وزارت جهاد کشاورزی، سیدجواد ساداتی‌نژاد در حاشیه جلسه قرارگاه امنیت غذایی و امضای تفاهم‌نامه همکاری سازمان تعاون روستایی و میادین میوه و تره‌بار اظهار کرد: شهرداری‌ها نقش مهمی در خدمات‌دهی به شهروندان دارند و شهرداری تهران نقش پررنگ‌تری در پایتخت دارد.

وی افزود: در حال حاضر در حوزه تأمین نیازها و کالاهای اساسی، میادین میوه و تره‌بار لنگرگاه تأمین و تعیین قیمت‌ها هستند و در حال توسعه‌اند.

وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: با نگاه مثبت شهرداری تهران، میادین میوه و تره‌بار و فروشگاه شهروند، این مشارکت و تعامل نزدیک می‌تواند تأمین کالاهای اساسی را در سازمان تعاون روستایی و در روستاهای کشور رقم بزند تا کالاها بدون واسطه در فروشگاه‌ها عرضه شود.

ساداتی‌نژاد ادامه داد: اجرای تفاهم‌نامه همکاری بین وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران، باعث ایجاد آرامش در بازار ماه رمضان خواهد شد، همچنین می‌توانیم از ظرفیت‌های شهرداری تهران در مدیریت شهری استفاده کنیم.

وی گفت: مفاد تفاهم‌نامه از امروز اجرایی خواهد شد، تعامل وزارت جهاد کشاورزی و شهرداری تهران در دولت سیزدهم بسیار خوب بوده و شهرداری تهران نقش مهمی در امنیت غذایی کشور ایفا کرده است.

کد خبر 643765

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.