تمایل باشگاه آمریکایی به جذب مسی و بوسکتس

ستاره کنونی و فوق ستاره سابق بارسا در لیست خرید باشگاه مطرح آمریکایی قرار دارند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال اسپانیا، باشگاه اینتر میامی در MLS آمریکا آماده انتقال لیونل مسی و سرخیو بوسکتس در تابستان پیش رو است.

قرارداد مسی و بوسکتس در پایان فصل ۲۰۲۲/۲۳ به ترتیب با باشگاه‌های پاری سن ژرمن و بارسلونا تمام می‌شود و مذاکرات برای تمدید ادامه دارد. پاری سن ژرمن مصمم است مسی را حداقل برای یک سال دیگر حفظ کند و بارسلونا نیز خواهان تمدید قرارداد کاپیتان تیمش است.

مداوم نبودن مذاکرات میان طرفین باعث شده است تا ستاره‌های تیم طلایی در دهه اخیر درباره تصمیمات خود در فصل آینده دچار ابهام شوند.

به گفته فیل نویل، سرمربی اینتر میامی، باشگاهی که بخشی از آن متعلق به دیوید بکهام ستاره سابق رئال مادرید است، برنامه‌ریزی‌های خاصی برای انتقال ستاره‌های باتجربه اروپا به آمریکا انجام داده است.

نویل در مصاحبه‌ای با تایمز راجع به جذب مسی و بوسکتس گفت: به این بازیکنان علاقه داریم و می‌خواهیم آن‌ها برای ما بازی کنند. شرایط آن‌ها در حال بررسی است و مدیریت همه چیز را زیر نظر دارد. نمی‌خواهم انکار کنم که دوست داریم لیونل مسی و بوسکتس به جمع ما بپیوندند. ما می‌خواهیم بهترین بازیکنان جهان را به این باشگاه بیاوریم. مسی و بوسکتس دو بازیکنی هستند که در سال‌های اخیر بیش از همه به تیم ما نزدیک شده‌اند.

وی افزود: آنها بازیکنان بزرگی هستند و هنوز هم سود زیادی برای باشگاه خواهند داشت. با حضور آن‌ها، حتی لیگ فوتبال آمریکا (MLS) نیز تغییر بزرگی احساس خواهد کرد.

کد خبر 643730

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.