قرمزهای آنفیلد به دنبال رکوردشکنی

لیورپول امیدوار است برابر کریستال پالاس پیروز شود تا با یکی از رکوردهای خارق‌العاده خود برابری کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا، به نقل از اسپورتس مول، باشگاه لیورپول امروز برابر کریستال پالاس بازی خواهد کرد و در تلاش است تا طولانی‌ترین روند برد خارج از خانه خود در لیگ برتر برابر یک حریف خاص را به ثبت برساند.

قرمزها در هفته‌های اخیر به لطف پیروزی دو بر صفر مقابل اورتون و نیوکسل، امیدهای خود را برای رسیدن به جمع چهار تیم برتر دوباره زنده کرده‌اند. لیورپول اکنون در رده هشتم جدول لیگ برتر قرار دارد و هفت امتیاز با تاتنهام هاتسپر رده چهارمی فاصله دارد که دو بازی بیشتر انجام داده است.

شاگردان یورگن کلوپ، علی‌رغم پیروزی در دو بازی آخر خود در لیگ، برابر رئال مادرید در لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه پنج بر دو شکست خوردند، این نتیجه ممکن است همچنان وضعیت روانی قرمزها را تحت تأثیر قرار دهد.

لیورپول که خود را برای بازی برابر کریستال پالاس آماده کرده، امیدوار است طولانی‌ترین روند برد خارج از خانه مقابل یک حریف خاص در لیگ برتر را ثبت کند. قرمزها به طرز باورنکردنی در هفت بازی اخیر خارج از خانه خود مقابل پالاس پیروز شده‌اند و تنها مقابل نوریچ سیتی رکورد بهتری دارند.

بین سال‌های ۱۹۹۵ تا ۲۰۲۱، لیورپول هر هشت بازی خود در لیگ برتر را برابر نوریچ با برد به پایان رساند و حالا در نظر دارد برابر عقاب‌ها نیز رکورد مشابهی ثبت کند. قرمزهای آن فیلد در هفت سفر اخیر خود به سلهارست پارک، ۲۲ گل به ثمر رسانده‌اند و پیروزی به یاد ماندنی هفت بر صفر نیز در دسامبر ۲۰۲۰ کسب کردند.

لیورپول در آخرین دیدار خارج از خانه خود با پالاس در ژانویه ۲۰۲۲ به لطف گل‌های ویرجیل فن دایک، چمبرلین و فابینیو به پیروزی سه بر صفر دست یافت، با این حال زمانی که دو تیم در اوایل این فصل در آن فیلد برابر یکدیگر قرار گرفتند، بازی با تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

لیورپول در شرایطی برابر کریستال پالاس قرار می‌گیرد که این تیم پس از کسب چهار امتیاز از هفت بازی لیگ خود در سال جاری، همچنان به دنبال اولین پیروزی‌اش در سال ۲۰۲۳ است.

کد خبر 643728

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.