شهادت رونالدو علیه یوونتوس در دادگاه ایتالیا

ممکن است کریستیانو رونالدو، لکه ننگ دیگری به پرونده ننگین فساد یوونتوس در فوتبال سری آ وارد کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، کریستیانو رونالدو تصمیم گرفته است علیه باشگاه یوونتوس در تحقیقات پریسما شهادت دهد.

دادستان استان پیمونت ایتالیا در حال بررسی دقیق رویه‌های مالی بیانکونری در چند سال گذشته است. اتهامات گوناگونی در ماه‌های گذشته به این باشگاه وارد شده که از جمله آن می‌توان به جعل سود سرمایه خود از طریق افزایش ارزش نقل و انتقالات بازیکنان و سندسازی پس از موافقت مخفیانه برای پرداخت حقوق بازیکنان در دوران همه‌گیری کووید اشاره کرد.

یکی از چهره‌های مهم در روند تحقیقات درباره فساد باشگاه یوونتوس، کریستیانو رونالدو ستاره سابق این تیم است که در حال حاضر در عربستان سعودی در النصر بازی می‌کند. گزارش‌ها نشان داده است که سند محرمانه‌ای پیدا شده که در آن به رونالدو وعده داده شده که دستمزد این بازیکن علیرغم کاهش قابل توجه دستمزدها به دلیل کووید، به طور کامل پرداخت خواهد شد. امضایی از فوق ستاره پرتغالی در این سند دیده نشده اما فابیو پاراتیچی که از مدیران وقت باشگاه یوونتوس است، این سند را امضا کرده.

رونالدو در طول دوران فوتبال خود در باشگاه یوونتوس هرگز ۱۹ میلیون یورو مورد بحث در این سند را دریافت نکرده و مشتاق است این پول را پس بگیرد. او حاضر است علیه یوونتوس در تحقیقات پریسما شهادت دهد و اکنون منتظر است تا دادستانی تورین با او تماس بگیرد.

این احتمال وجود دارد که شهادت ستاره پرتغالی از طریق نامه‌های درخواستی به او صورت گیرد. همچنین ممکن است این بازیکن مستندات و مشاهدات خود را به سفارت ایتالیا در عربستان تحویل دهد و حتی لازم نباشد به ایتالیا سفر کند.

رونالدو همچنین می‌تواند برای دریافت پول بدهی، شاکی مدنی علیه بانوی پیر شود و در مجموع ۲۸ میلیون یورو از این باشگاه دریافت کند. مشخص نیست ستاره پرتغالی از لحاظ حقوقی چه تصمیمی در خصوص اتفاقات مربوط به باشگاه یوونتوس خواهد گرفت، با این حال ممکن است شکایت او شرایط را برای تیم غرق در بحران ایتالیایی بدتر کند.

کد خبر 643724

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.