نگاه لیورپول به جذب ستاره اینترمیلان

با توجه به ضعف شدید لیورپول در خط میانی در فصل جاری، این باشگاه امیدوار است بتواند بارلا را از اینتر جذب کند.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از پایگاه خبری فوتبال ایتالیا، نتایج ضعیف لیورپول در این فصل از رقابت‌های اروپا باعث شده تا انتقادها نسبت به این تیم بیشتر شود و کلوپ می‌داند که برای بهبود شرایط تیمش نیاز به تقویت ترکیب خود دارد. در همین راستا، نیکولو بارلا یکی از اهداف اصلی لیورپول برای تقویت خط میانی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده است.

قرمزها در این فصل تحت هدایت یورگن کلوپ شرایط خوبی نداشته‌اند و در حال حاضر در رده هشتم لیگ برتر جزیره قرار دارند. آن‌ها همچنین در اولین بازی مرحله یک هشتم نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا شکست سنگین پنج بر دو را برابر رئال مادرید تجربه کردند تا اوضاع برای این باشگاه وخیم‌تر شود.

یورگن کلوپ تأیید کرده است که لیورپول سرمایه گذاری زیادی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی آینده خواهد داشت: تابستان آینده بازیکنان جدیدی به تیم می‌آیند و برای همین قراردادم را با لیورپول تمدید کردم.

سرمربی لیورپول پیش از این درباره توانایی‌های هافبک جوان تیم اینتر میلان گفته بود: بارلا هر بازیکنی نیست و می‌تواند به ما کمک کند. خیلی خوب است که بتوانیم او را در ترکیب خود داشته باشیم.

هافبک ۲۶ ساله ایتالیایی تا ژوئن ۲۰۲۶ با نراتزوری قرارداد دارد و از شرایط خود در باشگاه ایتالیایی راضی است، با این حال در صورت رسیدن یک پیشنهاد پرسود در تابستان، اوضاع ممکن است تغییر کند.

کد خبر 643718

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.