عصرانه خبری شهرهای ایران در ششم اسفندماه

در این بسته خبری از تعریض چهار پیچ خطرناک جاده شهیون به دزفول تا اختصاص بیش از ۷۱ درصد از بودجه شهرداری اراک به طرح‌های عمرانی و شهر کرمانشاه بیش از هزار هکتار بافت فرسوده دارد را بخوانید.

به گزارش خبرنگار ایمنا، هفته گذشته شهرهای ایران در عرصه‌های مختلف عمرانی و فرهنگی شاهد رویدادهای مهمی بود، در این بسته خبری ایمنا، (کوتاه از شهرهای ایران) سرفصل مهمترین رویدادهای خبری این حوزه را مرور می‌کنیم.

تعریض چهار پیچ خطرناک جاده شهیون به دزفول

محمدکاظمی‌نیا، شهردار شهیون دزفول گفت: چهار پیچ خطرناک جاده شهیون به دزفول که هر ساله تلفات جانی در بر داشت با پیگیری‌های شورای شهر شهیون، همکاری خیرین و شهرداری این شهر چهار تعریض شد.

۷۱ و نیم درصد از بودجه شهرداری اراک به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت

علیرضا کریمی، شهردار اراک گفت: ۷۱ و نیم درصد از بودجه سه هزار و ۲۰۰ میلیارد تومانی سال آتی این شهرداری به طرح‌های عمرانی اختصاص یافت.

آتش سوزی ساختمان ۷ طبقه در خیابان طالقانی تهران

سید جلال ملکی، سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از آتش سوزی یک ساختمان تجاری و اداری هفت طبقه در خیابان طالقانی خبر داد.

شهر کرمانشاه بیش از هزار هکتار بافت فرسوده دارد

بهزاد مسعودی اصل، معاون شهرسازی و معماری شهرداری کرمانشاه، گفت: یک هزار و ۲۲۸ هکتار از ۱۰ هزار هکتار کرمانشاه را بافت فرسوده تشکیل می‌دهد که ۳۴۰ هکتار آن بافت تاریخی است و از طرفی ۲۰ درصد از جمعیت یک میلیونی شهر کرمانشاه هم در این بافت‌های فرسوده زندگی می‌کنند.

بیش از ۷۰۰ کیلومتر راه اضافی در تهران به مردم تحمیل می‌شود

عباس شعبانی، معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران اعلام کرد: در تهران ۷۰۰ تا ۸۰۰ کیلومتر راه اضافی به مردم تحمیل می‌شود که ۱۰ درصد مصرف سوخت را بیشتر می‌کند.

بهره‌برداری از تقاطع غیر همسطح شهید آوینی / تلاش شهرداری برای رفع مشکل تملک‌های پروژه شهید بروجردی

علیرضا زاکانی، شهردار تهران از بهره برداری از تقاطع غیر همسطح شهید آوینی و دسترسی بزرگراه شهید نجفی رستگار به امام علی (ع) خبر داد.

توزیع رایگان گل کاغذی و درختان مثمر در خاش

مهدی شهنوازی، شهردار خاش گفت: توزیع رایگان گل کاغذی و درختان مثمر در راستای ارتقای فرهنگ گیاه پروری در بوستان‌های شهر و میادین و معابر این شهر آغاز شد، بنابراین شهروندان به دفتر کار فضای سبز شهرداری مراجعه کنند.

برگزاری جشنواره آش رشته به همت شهرداری بجنورد

جشنواره آش رشته به همت سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری بجنورد در میان استقبال پرشور شهروندان، شب گذشته برگزار شد.

کد خبر 643715

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.