اعزام تیم‌های بازرسی حراست به محل‌های اسکان مسافران نوروزی در اصفهان

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان از اعزام تیم‌های بازرسی حراست به محل‌های اسکان مسافران نوروزی در این کلان‌شهر خبر داد و گفت: احصا و انعکاس نقاط ضعف ستادهای نوروزی و نحوه خدمات‌رسانی به مدیران مربوطه برای رفع مشکلات مسافران در دستور کار این کمیته است.

مجید جمشیدیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن سال جدید و مصادف شدن آن با ماه مبارک رمضان و بهار دل‌ها اظهار کرد: کمیته حراست و امنیت همچون سال‌های گذشته جهت تعامل و همکاری با سایر کمیته‌ها در راستای وظایف محوله و ارائه پیشنهادهای کاربردی برای بهبود روش‌ها و فرایندهای اجرایی ستاد، گام برخواهد داشت تا این مجموعه بتواند با تمرکز هرچه تمام‌تر به خدمت‌رسانی مردم و مسافران بپردازد.

وی افزود: این کمیته با محوریت نظارت بر عملکرد کادر اجرایی ستاد در کنار سایر کمیته‌های ذی‌ربط، به منظور استفاده هرچه بهتر از ظرفیت سامانه‌های نظارتی، جمع‌آوری اطلاعات و اخبار مرتبط و نیز ایجاد بسترهای لازم برای حفظ و صیانت از کارکنان ستاد خدمات سفر شهر اصفهان، برنامه‌ریزی‌هایی را انجام داده است.

مسئول کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با اشاره به اعزام تیم‌های بازرسی حراست به اماکن و محیط‌های مرتبط با اسکان مسافران نوروزی تصریح کرد: هم‌فکری و همکاری با دستگاه‌های ذی‌ربط به‌منظور افزایش سطح ایمنی، امنیت، رفاه و آسایش مسافران و ایجاد سفر خاطره‌انگیز از دیگر اقدامات این کمیته است.

وی خاطرنشان کرد: احصا و انعکاس نقاط ضعف ستادهای نوروزی و نحوه خدمات‌رسانی به مدیران مربوطه جهت رفع مشکلات مسافران نیز در دستور کار کمیته حراست و امنیت ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان است.

کد خبر 643690

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.