رسیدگی به شکایات مسافران نوروزی در اصفهان

مسئول کمیته بازرسی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان گفت: در طول فعالیت ستاد از محل اسکان مسافران نوروزی بازدید و به شکایات آن‌ها رسیدگی می‌شود.

میثم علی‌نقیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، با اشاره به وظایف کمیته بازرسی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان اظهار کرد: بازرسی و نظارت بر اقدامات ستادهای اجرایی مناطق در ارتباط با آماده‌سازی به‌موقع ستادهای هدایت و بازدید از محل اسکان مسافران در طول فعالیت ستاد یکی از وظایف است.

وی افزود: در طول فعالیت ستاد، هماهنگی با سایر کمیته‌ها در خصوص برنامه‌ها و نحوه اجرا از زمان آماده‌سازی تا پایان فعالیت ستاد اجرایی شهر اصفهان، نظارت بر عملکرد کمیته‌ها، ستادهای اجرایی و دستگاه‌های همکار و ارائه گزارش به جانشین ستاد اجرایی شهر اصفهان به صورت مستمر انجام خواهد شد.

مسئول کمیته بازرسی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان با بیان اینکه رسیدگی به شکایات گردشگران در طول فعالیت ستاد انجام می‌شود، تصریح کرد: از دیگر وظایف این کمیته، انجام بازرسی و نظارت بر فعالیت پیمانکاران طرف قرارداد شهرداری فعال در قسمت‌های مختلف مانند باغ فدک، ناژوان و صفه همچنین بازدید از محل تردد مسافران به‌ویژه در اماکن تاریخی و تفریحی شهر و اعلام ایرادها و مشکلات احتمالی در ارائه خدمات به گردشگران و مسافران است.

وی ادامه داد: از دیگر وظایف کمیته بازرسی ستاد دائمی خدمات سفر شهر اصفهان هماهنگی با حوزه بازرسی ادارات و ارگان‌ها مانند تعزیرات، بازرسی استانداری و بازرسی اصناف برای جلوگیری از تداخل و موازی‌کاری با رویکرد تعاملی، پیگیری موارد ارجاعی از طرف رئیس و جانشین ستاد اجرایی خدمات سفر شهر اصفهان، آسیب‌شناسی فعالیت‌ها و ارائه گزارشی از نقاط ضعف و قوت ستاد اجرایی شهر اصفهان است.

کد خبر 643682

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.