دریافت کامل ۱۳۰۰ تن قیر تا پایان سال جاری

شهردار شهرکرد گفت: مخازن تولید آسفالت کارخانه آسفالت تعمیر و به‌روزرسانی شده است و شهرداری تا پایان سال جاری ۱۳۰۰ تن قیر را به طور کامل دریافت خواهد کرد تا شاهد اجرای نهضت آسفالت در سطح خیابان‌ها و معابر شهر باشیم.

به گزارش خبرنگار ایمنا، محمدحسین واحدیان امروز _شنبه ششم اسفندماه_ در نشست با معاون امور زیربنایی شهرداری شهرکرد اظهار کرد: در سفر ریاست جمهوری به استان ۱۳۰۰ تن قیر رایگان به شهرداری شهرکرد اختصاص یافت که ۲۳۵ تن آن در قالب ۹ سرویس تخلیه شد.

وی افزود: امروز شنبه ششم اسفندماه نیز حدود پنج سرویس قیر تخلیه شد و تا پایان سال جاری ۱۳۰۰ تن قیر به طور کامل دریافت خواهد شد.

شهردار شهرکرد خاطرنشان کرد: مخازن تولید آسفالت کارخانه آسفالت تعمیر و به‌روزرسانی شد و آمادگی تولید آسفالت با کیفیت بالا را دارد؛ با این میزان قیر به مبلغ ۱۸ میلیارد تومان و تولید تناژ بالای آسفالت می‌توانیم شاهد نهضت آسفالت در خیابان‌ها و معابر شهرکرد باشیم.

واحدیان با بیان اینکه پروژه جاده سلامت سال ۱۳۹۸ کلید خورد و تا امروز ۹۰ درصد پیشرفت داشته است، تصریح کرد: تاکنون یک میلیارد و ۷۵۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای این پروژه به طول ۲.۵ کیلومتر تخصیص داده شده است، در راستای اجرای جدول‌بندی و روشنایی این پروژه نیز ۹۰۰ میلیون تومان پیش‌بینی شده که در دست اقدام است.

وی تاکید کرد: با توجه به اهمیت جاده سلامت در شادابی و نشاط شهروندان تلاش داریم با توسعه فضای سبز این محدوده، ملزومات مختلف به طور کامل جهت رفاه حال شهروندان تأمین شود.

شهردار شهرکرد اضافه کرد: اعمال تخفیف صدور پروانه برای ساخت‌وساز در دهه مبارک فجر بود، اما شهرداری تخفیف نقدی صدور پروانه ساختمان را تا پایان سال در دستور کار خواهد داشت.

واحدیان گفت: این طرح با هدف تشویق و ایجاد انگیزه برای مالکان اجرا شد و می‌تواند زمینه‌ساز رونق ساخت‌وساز در شهر باشد؛ مجموعه مدیریت شهری در تلاش است تا با هم‌افزایی و استفاده از ظرفیت‌های موجود ضمن افزایش کیفیت زندگی شهروندان، مکانیزم‌های جدید را برای برون‌رفت از چالش‌های شهری فراهم کند.

وی افزود: کمبود مدیر در مجموعه و اشکالات ساختار سازمانی از مهم‌ترین معضلات مدیریت شهری است؛ لذا در ساختار سازمانی شهرداری مدیر بحران، معاون برنامه و بودجه و معاون هماهنگی نداریم، در حالی که زمانی که صحبت از ۹ سازمان و دو منطقه می‌شود، همه این موارد باید دیده شود.

شهردار شهرکرد اظهار کرد: اگر بهترین گزینه برای مدیریت وجود داشته باشد، اما ساختار درستی وجود نداشته باشد، همه‌چیز با مشکل مواجه خواهد شد؛ بنابراین در نخستین گام اصلاح ساختار را در دستور کار قرار داده‌ایم، مناطق را مستقل کرده‌ایم و ارتقای شهرداری از سطح ۱۰ به ۱۱ در حال پیگیری است.

کد خبر 643659

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.