سعید صادقی و شیخ دیاباته سال آینده به میادین بازمی‌گردند!

سعید صادقی و شیخ دیاباته دو مصدوم پرسپولیس باید به درمان فیزیوتراپی بپردازند و با توجه به نوع و شدت آسیب‌دیدگی‌ آن‌ها، تا پایان سال قادر به انجام بازی نخواهند بود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ایران پس از وقفه‌ای دو هفته‌ای از روز دوشنبه _هشتم اسفندماه_ با انجام سه بازی در چارچوب هفته بیست‌ویکم مجدد آغاز خواهد شد و در یکی از مهم‌ترین دیدارها، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی به مصاف نفت مسجدسلیمان خواهد رفت.

قرمزها درحالی بازی خود را در هفته جاری به انجام خواهند رساند که همچنان با چند غایب در خط حمله روبه‌رو هستند و این شرایط برای یحیی گل‌محمدی در هفته‌های حساس پیش‌رو سخت دنبال می‌شود؛ سعید صادقی و شیخ دیاباته دو نفر از مصدومان چند هفته اخیر پرسپولیس هستند.

سعید صادقی از ناحیه رباط داخلی آسیب دیده است و باید چند هفته به انجام فیزیوتراپی بپردازد تا شرایط بازی را پیدا کند؛ صادقی نمی‌تواند ریسک زیادی کند، چراکه در آن صورت ممکن است رباط داخلی‌اش دچار آسیب‌دیدگی جدی شود. علاوه‌بر سعید صادقی هافبک تهاجمی قرمزها، شیخ دیاباته از ناحیه چهار سر ران آسیب‌دیدگی زیادی دارد و از همین‌رو باید به‌مدت سه‌هفته فیزیوتراپی انجام دهد.

مصدومیت شیخ همان آسیب‌دیدگی همیشگی است که با چند هفته فیزیوتراپی و کار با دستگاه برای مدتی برطرف می‌شود اما با توجه به کهنگی این مصدومیت، اعتمادی به وی نیست و قابلیت تشدید آسیب‌دیدگی و دوری دوباره از میادین را دارد؛ به این ترتیب پیش‌بینی می‌شود حداقل در اسفندماه، صادقی و دیاباته شرایط حضور در تمرینات تیمی را پیدا نکنند و از فروردین‌ماه سال آینده شرایط بازی خواهند داشت.

کد خبر 643602

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.