ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید برابر رئال مادرید

دیگو سیمئونه با در اختیار داشتن بازیکنان باتجربه خود به استقبال دربی اسپانیا می‌رود.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، دربی اسپانیا بار دیگر برگزار خواهد شد و این بار تیم رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو میزبان رقیب سرسخت و همشهری خود، اتلتیکو مادرید است.

اتلتیکو مادرید آمادگی بیشتر نسبت به رئال برای دربی اسپانیا دارد. شاگردان سیمئونه در رقابت‌های کمتری نسبت به همشهری خود حضور دارند و همین موضوع بر تعداد مصدومیت‌ها و میزان آمادگی اتلیتکو اثر گذاشته است. در مورد این تیم، رودریگو دی پائول به دلیل مشکل عضلانی که در بازی قبلی مقابل اتلتیک بیلبائو داشت، غایب خواهد بود. همچنین انتظار می‌رود که توماس لمار نیز به دنبال مصدومیت قادر به همراهی تیم خود نباشد.

در خط دفاع، استفان ساویچ دوران محرومیتش را پشت سر گذاشته است و می‌توان انتظار داشت که این مدافع میانی باتجربه جایگزین خوزه خیمنز در ترکیب اصلی شود. پابلو باریوس می‌تواند بازیکنی باشد که به جای دی پائول در خط میانی بازی کند.

پیش‌بینی می‌شود که دیگو سیمئونه، سرمربی اتلتیکو مادرید تغییری در خط حمله خود ایجاد کند و آلوارو موراتا که در دو دوره جداگانه در رئال مادرید حضور داشته است، جایگزین آنخل کوریا شود. همچنین گریزمان می‌تواند در کنار آلوارو موراتا، زوج تشکیل‌دهنده خط حمله باشد.

ترکیب احتمالی اتلتیکو مادرید:

اوبلاک، مولینا، ساویچ، هرموسو، رینیلدو، یورنته، باریوس، کوکه، کاراسکو، گریزمان و موراتا

کد خبر 643583

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.