ترکیب احتمالی رئال مادرید برابر اتلتیکو مادرید

بیشتر مشکل آنچلوتی در دیدار دربی مربوط به خط دفاعی است؛ هر چند که مربی ایتالیایی برنامه‌ای برای حل این مسئله دارد.

به گزارش سرویس ترجمه ایمنا و به نقل از اسپورتس مول، دربی اسپانیا بار دیگر برگزار خواهد شد و این بار تیم رئال مادرید در ورزشگاه برنابئو میزبان رقیب سرسخت و همشهری خود، اتلتیکو مادرید است.

داوید آلابا، ستاره خط میانی رئال مادرید در بازی برابر لیورپول دچار مصدومیت شد و مدتی است که نتوانسته است تیم خود را همراهی کند. در سمت دیگر خط دفاع، رئال مادرید فرلاند مندی را نیز در اختیار ندارد، چرا که این بازیکن به دلیل مشکل همسترینگ از همراهی تیمش محروم است.

در خط میانی خبر خوشی برای شاگردان آنچلوتی وجود دارد و اورلین شوامنی پس از مدتی دوری از میادین می‌تواند دوباره در ترکیب سفیدها قرار گیرد. همچنین، ماریانو دیاز نیز اگرچه به دلیل مشکل عضلانی نتوانست برابر لیورپول بازی کند، اما اکنون بهبود یافته است و فرصت حضور در دربی اسپانیا را خواهد داشت.

آلابا و رودریگو که در دیدار مقابل لیورپول دچار مصدومیت شدند در بازی با اتلتیکو از میادین دور هستند. آلابا ممکن است تا یک ماه قادر به حضور در زمین مسابقه نباشد، اما زمان بازگشت رودیگر، حدود ۱۰ روز تخمین زده شده است.

پیش‌بینی می‌شود که آنچلوتی از ناچو در پست دفاع چپ استفاده کند و احتمالاً فدریکو والورده نیز به خط حمله رئال مادرید اضافه شود. با توجه به بازگشت شوامنی، این بازیکن در کنار کروس و کاماوینگا می‌تواند کمربند میانی مادریدی‌ها را بسازد، چرا که مودریچ ممکن است به دلیل آمادگی کمتر به عنوان یار تعویضی به میدان بیاید.

ترکیب احتمالی رئال مادرید:

کورتوا، کارواخال، میلیتائو، رودیگر، ناچو، شوامنی، کاماوینگا، کروس، والورده، بنزما و وینیسیوس

کد خبر 643582

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.