اطفای حریق گستره در ساختمان ۸ طبقه

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: حریق گسترده در طبقه سوم یک ساختمان هشت‌طبقه واقع در خیابان خیام جنوبی قزوین اطفا شد.

رضا امیری‌خسروبیگی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: حریق گسترده یک واحد مسکونی واقع در خیابان خیام جنوبی قزوین اطفا شد.

وی افزود: شهروندان این حادثه را در ساعت ۳:۰۰ بامداد _شنبه ششم اسفندماه_ به سامانه ۱۲۵ سازمان آتش‌نشانی قزوین اطلاع دادند.

معاون عملیاتی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قزوین گفت: آتش‌نشانان بلافاصله از ایستگاه‌های یک، دو، سه، چهار و هفت با تجهیزات کامل اطفایی شامل خودروهای اطفایی، نردبان‌های هیدرولیکی، خودروهای پشتیبانی مجهز به دستگاه تنفسی به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به گستردگی حریق، افزود: آتش‌نشانان در بدو ورود نسبت به عملیات شلنگ‌کشی به کانون حریق که در طبقه سوم یک مجتمع هشت واحدی بود، اقدام کردند و حریق و تخلیه ۲۵ نفر از ساکنان این مجتمع مسکونی را در کمترین زمان ممکن انجام دادند.

امیری‌خسروبیگی خاطرنشان کرد: آتش‌نشانان با استفاده از تجهیزات ویژه اطفا حریق به تخلیه دود و ایمن‌سازی محل حادثه اقدام کردند و مانع سرایت حریق و دود به نقاط دیگر ساختمان و ساختمان‌های مجاور شدند.

وی گفت: علت بروز حادثه توسط کارشناسان این سازمان در حال بررسی است.

کد خبر 643550

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.