کدام مربیان شانس حضور در چلسی را دارند؟

مالکان آبی‌ها اصرار دارند که به سرمربی سابق برایتون فرصت داده شود تا جایگاه باشگاه را تغییر دهد، اما در صورت خروج او چه کسی می‌تواند جایگزین پاتر شود؟

به گزارش خبرنگار ایمنا، چلسی در این فصل، در میانه‌های جدول لیگ برتر قرار دارد و نسبت به فصل‌های اخیر افت قابل توجهی داشته است. اگر همچنان مالک روس، در لندن بر مسند کار بود، چنین سناریویی، به‌طور قطع نشان‌دهنده پایان دوران مربیگری پاتر در استمفوردبریج بود، اما به نظر می‌رسد تاد بولی و بهداد اقبالی مصمم هستند که فعالیت‌های متفاوتی را انجام دهند.

علی‌رغم شکست تحقیرآمیز هفته پیش مقابل ساوتهمپتون که روند ضعیف آبی‌ها را به دو برد در ۱۴ بازی رساند، مالکان، بار دیگر تاکید کرده‌اند که به گراهام پاتر زمان داده می‌شود تا روند تیم را درست کند، بنابراین اگر در نهایت پروژه پاتر شکست بخورد، چلسی می‌تواند به چه کسی امید داشته باشد؟

مائوریسیو پوچتینو

به محض اینکه فشارها بر پاتر افزایش یافت، به ناچار جزو اولین نام‌هایی بود که با این تیم مرتبط شد، درست مانند سال گذشته که توماس توخل اخراج شد. پوچتینو از زمانی که دوران بدش در پاری سن ژرمن در تابستان به پایان رسید، بیکار بوده است و اگر پاتر از وظایفش کنار گذاشته شود، چلسی بدون شک او را برای این کار در نظر خواهد گرفت. با این حال، آنها نسبت به مرد آلمانی محتاط خواهند بود و اگر آنتونیو کونته تصمیم بگیرد در پایان فصل اسپرز را ترک کند، ممکن است این مرد ایتالیایی هم جزو گزینه‌ها باشد.

کدام مربیان شانس حضور در چلسی را دارند؟

زین‌الدین زیدان

زیدان از زمانی که دومین دوره سرمربیگری‌اش در رئال مادرید در سال ۲۰۲۱ به پایان رسید، سخت تلاش می‌کند تا هدایت یک تیم را به دست بیاورد. پاری سن ژرمن، فرانسه و تیم ملی ایالات متحده به‌ظاهر با مربی‌ای که سه بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است، تماس گرفته‌اند و او در حال حاضر مربی آزاد است. زیدان تقریباً هیچ شباهتی با پاتر ندارد، بنابراین انتصاب او نشان‌دهنده تغییری چشمگیر برای مالکان چلسی است. با این حال، بحث درباره نتایجی که زیزو در دوران سرمربیگری خود به دست آورده، دشوار است. او به هدایت ستاره‌های بزرگ عادت کرده است که در استمفوردبریج تعداد زیادی از آنها وجود دارد.

کدام مربیان شانس حضور در چلسی را دارند؟

لوئیس انریکه

پس از کناره‌گیری از سرمربیگری اسپانیا و حذف آنها از جام‌جهانی ۲۰۲۲ در مرحله یک‌هشتم نهایی، زمان زیادی طول نخواهد کشید تا لوئیس انریکه دوباره هدایت یک تیم را برعهده گیرد. او که یک مربی عالی در فوتبال است، روی کاغذ باید بتواند مسیری را برای چلسی ترسیم کند که طی چند سال آینده آن را دنبال کند، هرچند که به دلیل جابه‌جایی چشمگیر بازیکنان، گفتن این ایده، آسان‌تر از انجام آن است. این مربی ۵۲ ساله، پیش از این در لیگ برتر حضور نداشته است و مدتی است که از مربیگری در رده باشگاهی دور بوده است. بولی، خواهان فوتبال سرگرم‌کننده است، ویژگی‌ای که مرد اسپانیایی می‌تواند ارائه دهد.

کدام مربیان شانس حضور در چلسی را دارند؟

دیگو سیمئونه

تصور دنیایی بدون حضور سیمئونه در اتلتیکو مادرید سخت است. اما در این فصل آینده ال چولو نامشخص به نظر می‌رسد. قرارداد او در تابستان به پایان می‌رسد و به نظر می‌آید رابطه او با سران واندا متروپولیتانو تیره شده است، درحالی که عملکرد تیم در زمین دیگر مانند قبل نیست و اتلتی ۱۸ امتیاز با بارسلونا، صدرنشین لالیگا فاصله دارد. با وجود این اتفاقات اخیر، رکورد سیمئونه در پایتخت اسپانیا فوق‌العاده است. اگرچه او فوتبال جذابی ارائه نمی‌دهد، اما بولی همچنان می‌تواند برای موفقیت کوتاه مدتش، به او مراجعه کند. اگر این اتفاق قبل از انقضای قرارداد قرضی او رخ دهد، فکری به حال ژائو فلیکس باید کرد، او به تازگی از دشمن خود (سیمئونه) دور شده است.

روبرتو دزربی

زمانی که پاتر برایتون را به مقصد استمفوردبریج ترک کرد، بسیاری پیش‌بینی می‌کردند که این باشگاه در لیگ برتر روزهای تاریکی خواهد داشت. دزربی باعث شده است این شک‌ها، خنثی شود، با این حال، از زمانی که در سپتامبر او به هدایت مرغ‌های دریایی مشغول شده است، به جایگاه خوبی رسیده‌اند. این مربی ایتالیایی سبک برایتون را کمی تغییر داده است و آنها را به یک تیم پرس‌کننده ترسناک تبدیل کرده و در این فصل طرفداران زیادی به دست آورده است. گزارش‌ها حاکی از آن است که بند آزادسازی او حدود ۱۱.۵ میلیون پوند است که پول زیادی است، اگرچه این امر برای بولی، مشکل‌ساز نیست.

کدام مربیان شانس حضور در چلسی را دارند؟

توماس توخل

آیا واقعاً چلسی می‌تواند پس از چند ماه، دوباره به سمت مربی سابق خود بازگردد؟ نظرات او بلافاصله پس از جدایی از باشگاه، به شدت حاکی از آن است که توخل علاقه قابل توجهی به آبی‌ها دارد، درحالی که موفقیت ژوزه مورینیو در دومین دوره حضورش در استمفوردبریج، نشان می‌دهد که افتخارات سابق، گاهی اوقات می‌تواند تکرار شود. مسئله اصلی این است که بازگشت به سمت مرد آلمانی، بولی را بسیار ساده‌لوح نشان می‌دهد، درحالی که میلیاردرها معمولاً آن را دوست ندارند.

کد خبر 643537

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.