حمید رجبی: برای سرمربیگری فولاد با من صحبتی نشده/ علت استعفای نکونام اختلاف با مدیریت بود

سرمربی موقت تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: جواد نکونام به‌دلیل برخی اختلافات با مدیریت باشگاه استعفا داد و در شرایط فعلی هم از طرف باشگاه صحبتی برای ادامه همکاری با من نشده است؛ باشگاه به‌دنبال چند گزینه برای سرمربیگری است و باید دید در آینده چه می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایمنا، حمیدرضا رجبی، پس از حذف از رقابت‌های لیگ‌قهرمانان آسیا و بازگشت عنابی‌ها به ایران، در جمع خبرنگاران درخصوص اتفاقات و حواشی اخیر اظهار کرد: آقای نکونام فولاد را در چهار سال گذشته به شخصیتی رساند که اکنون در آسیا همه تیم‌ها روی فولاد حساب می‌کنند و حریف سرسختی به‌حساب می‌آید؛ معمولاً خواسته‌های نکونام خواسته‌هایی حرفه‌ای برای تیم بود و چیزی غیر از این نبوده است.

وی در رابطه با علت استعفا و جدایی جواد نکونام از سرمربی‌گری فولاد افزود: اختلافاتی که میان نکونام و باشگاه به‌وجود آمد باعث شد که او نتواند تحمل کند و در نهایت از هدایت فولاد استعفا دهد.

سرمربی موقت تیم فوتبال فولاد همچنین در واکنش به اینکه شنیده می‌شود هدایت فولاد تا پایان فصل به او سپرده شده است، خاطرنشان کرد: با من صحبت خاصی درخصوص ادامه همکاری نشده و باید ببینیم در آینده چه پیش خواهد آمد؛ طبق صحبت‌هایی که شنیده‌ام باشگاه به‌دنبال چند گزینه برای سرمربیگری فولاد است و باید دید در آینده چه پیش خواهد آمد.

کد خبر 643536

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.