اعزام ۴ دستگاه اتوبوس به اردوی راهیان‌نور دانش‌آموزی

فرمانده بسیج دانش‌آموزی شهرستان آران‌وبیدگل گفت: از ابتدای بهمن‌ماه تاکنون چهار دستگاه اتوبوس به تعداد ۲۰۰ نفر از دانش‌آموزان بسیجی دختر و پسر مقطع متوسطه دوم به اردوی راهیان نور جنوب اعزام شد.

سرگرد پاسدار حسین حسن‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا درباره اردوی دانش‌آموزی راهیان نور اظهار کرد: تاکنون چهار دستگاه اتوبوس از دانش‌آموزان دختر و پسر شهرستان به تعداد ۲۰۰ نفر به اردوها اعزام شدند.

وی افزود: علاوه بر شرایط اعزام حضوری برای اردوی راهیان نور تمهیدات لازم برای حضور دانش‌آموزان به‌صورت مجازی در اردوی راهیان نور به‌منظور ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اندیشیده شده است.

فرمانده بسیج دانش آموزی شهرستان آران‌وبیدگل با اعلام اینکه یادمان‌های دفاع مقدس و مشهد شهیدان دفاع مقدس، امروز به یک میعادگاه بزرگ فرهنگی-تربیتی تبدیل شده است، اضافه کرد: حرکت فرهنگی انقلاب اسلامی و حفظ مسیر بالندگی آن نیازمند سرمایه‌گذاری، ترویج و تبلیغ درست مؤلفه‌های تأثیرگذار و فرهنگ‌ساز تاریخ است.

حسن‌زاده با اشاره به اینکه هر سال بزرگ‌ترین عملیات فرهنگی کشور با حضور میلیون‌ها نفر از زائران و عاشقان شهدا در مناطق عملیاتی هشت سال دفاع مقدس برگزار می‌شود، تصریح کرد: راهیان نور در سال‌های پس از دفاع مقدس با هدف آشنایی دانش آموزان با فداکاری‌ها و حماسه‌آفرینی‌های رزمندگان آن دوران و درک بهتر جانفشانی شهدا و رزمندگان در دفاع از کشور و اسلام پایه‌گذاری شده است.

وی اضافه کرد: مرحله بعد اعزام راهیان نور از دهم اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲ با بازدید از مناطق غرب کشور خواهد بود.

به گزارش ایمنا؛ همه ساله تعداد زیادی از دانش‌آموزان و دانشجویان برای شناخت بیشتر با راه و هدف شهدا به مناطق جنگی هشت سال دفاع مقدس حرکت می‌کنند و در این مسیر بار دیگر با شهدا و امام شهدا عهد می‌بندند که در راه وطن از هیچ کوششی فرو گذار نکند و با آموختن علم و دانش برای ارتقا و استقلال کشور تلاش کنند، نقشه‌های دشمنانی که چشم طمع به کشور ایران را دارند نقش برآب کنند و با آموختن علم و دانش بهترین سرنوشت را برای خود و وطن رقم بزنند.

کد خبر 643482

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.