آغاز عملیات آسفالت معابر فاز یک شهر بهارستان

شهردار بهارستان گفت: عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت‌ معابر و خیابان‌های فاز یک شهر به همت شهرداری آغاز شده است.

محمد شبانی در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: معضل کنونی شهر بهارستان سرریز جمعیتی استان اصفهان و استان‌های مجاور است که موجب شده است هویت شهری در این شهر جدید شکل نگیرد.

وی افزود: در شهر بهارستان بیمارستان، آرامستان و اداره ثبت احوال وجود ندارد و تولد و مرگ ثبت نمی‌شود؛ این ضعف به علت نبود اداره ثبت احوال است.

شهردار بهارستان با تأکید بر اینکه استقرار سیاسی در شهر بهارستان یکی از مطالبات بحق شهروندان است، خاطرنشان کرد: استاندار اصفهان پیگیر تشکیل بخش یا فرمانداری در بهارستان است تا به دنبال آن ادارات نیز در شهر بهارستان استقرار یابد و شهروندان برای انجام کارهای اداری به اصفهان مراجعه نکنند.

شبانی با بیان اینکه پروژه گذر گردشگری و پارک کوهستان اجرا شده است، تصریح کرد: عملیات روکش و لکه‌گیری آسفالت‌های معابر و خیابان‌های فاز یک شهر بهارستان به همت شهرداری آغاز شده است و بر اساس هماهنگی‌های انجام شده، عملیات مشابه به همت شرکت عمران در فازهای دو و سه این شهر نیز به زودی آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: عملیات لکه‌گیری و روکش آسفالت‌های فاز یک شهر بهارستان به همت شهرداری همچنان ادامه دارد.

شهردار بهارستان گفت: شهروندان جهت پیگیری وضعیت آسفالت فازهای دو و سه به شرکت عمران مراجعه کنند و تصاویر خیابان‌ها، کوچه‌ها و گذرهای فاز یک که مشکلاتی از نظر آسفالت دارد را به همراه آدرس دقیق از طریق فضای مجازی ایتا به شماره ۰۹۱۳۳۷۵۷۳۲۷ ارسال کنند.

کد خبر 643468

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.